سوء مدیریت‌ها و مهندسی غلط و غیر علمی توزیع فیلم‌ها پس از اکران، باعث فاجعه بزرگی در صنعت سینما شده است.

حامد کلاهداری، کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ حوزه سینما گفت: وضعیت حال حاضر سینمای ما، یک فاجعه است و این وضعیت بیشتر بخاطر مدیریت غلط و برخی در پخش فیلم‌ها و سریال‌ها در نمایش خانگی است.
 
کلاهداری بیان کرد: در این شرایط که سرمایه‌گذار پروژه، می‌خواهد 70% سرمایه‌اش را از راه پخش خانگی برگرداند دیگر انتظاری نمی‌توان برای بهبود وضع سینما داشت، این افراد می‌خواهند تا هنوز تب تبلیغاتی فیلم برجاست، فیلم را بلافاصله به صورت CD توزیع کنند و فروش داشته باشند.
 
وی ادامه داد: حداقل 6 ماه پس از اکران فیلم پایین آمدن از روی پرده، باید اثر را توزیع کنند که متأسفانه آشکارا قانون نقض می‌شود.
 
وی نیز افزود: دلیل اصلی استقبال نکردن مردم از فیلم‌ها در سینما همین اقدامات خلاف قانون و پخش سریع فیلم پس از اکران است و مردم ترجیح می‌دهند با هزینه کمتر فیلم‌ها را در خانه تماشا کنند، این نتیجه‌ی سوء مدیریت‌ها و روش‌های کاملا غلط و غیر استاندارد است.
 
کلاهداری با ابراز امیدواری از شرایط کنونی به روی کارآمدن مدیران جدید خاطر نشان کرد: در حال حاضر افرادی چون ایوبی و رضاداد هستند که سینما را می‌شناسند و به نظر می‌رسد که برای آن اقدام مفیدی انجام دهند، بهرحال همه سینماگران که فعالیت قانونی دارند منتظر خبرهای خوش و اقدامات اساسی و مفید هستند.
 
انتهای خبر/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.