نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: براساس توافقات صورت گرفته، قرار است تصفیه‌خانه آب شرب خلخال از طریق سرمایه‌گذار بخش خصوصی تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

جلیل جعفری‌بنه خلخال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: احداث تصفیه‌خانه آب شرب شهر خلخال و روستاهای اطراف در پایین دست سد بفراجرد با جذب سرمایه‌گذار و فعال بخش خصوصی تکمیل شده تا به عنوان یکی از اولویت‌های شهرستان در مرحله نهایی اجرا قرار گیرد.

وی گفت: سد بفراجرد با پیشرفت 62 درصد و شبکه آبرسانی به شهر خلخال با پیشرفت 10 درصد برای تکمیل به اعتبارات بیشتری نیاز دارد که در لایحه بودجه سال 93 اعتبار خوبی برای این طرح در نظر گرفته شده است.

جعفری‌بنه خلخال خاطرنشان کرد:‌ شبکه آبرسانی این شهر نیز در صورت توافق نهایی با این سرمایه‌گذار با پیشرفت مناسب‌تری عملیاتی و اجرایی می‌شود.

رئیس فراکسیون سرمایه‌گذاری مجلس شورای اسلامی همچنین افزود : براساس توافقات اولیه انجام شده با این سرمایه‌گذار قرار است در صورت تکمیل این طرح با سرمایه‌ای در حدود 30 میلیارد تومان از طریق بی.او.تی راه‌اندازی شود که این خود می‌تواند به جلب رضایت مردم در بهره‌گیری از این طرح کمک کند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: عملیاتی شدن این طرحها می‌تواند دغدغه مردم را در طول سال به ویژه در ایام بهار و تابستان در بهره‌گیری از آب شرب مناسب و بهداشتی برطرف کرده و اطمینان خاطر بیشتری به مردم در بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها بدهد/س.

انتهای پیام/

برچسب ها: خلخال ، تکمیل ، تصفیه ، خانه ، آب ، شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.