انیمیشن "کلاس اولی‌ها" در مرکز پویانمایی صبا رو نمایی می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز پویانمایی صبا انیمیشن"کلاس اولیها "به کارگردانی محمد رضا امانی و تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا ،مراحل تولید خود را به پایان رسانده و به زودی در مرکزپویانمایی صبا با حضور عوامل تولید این انیمیشن رو نمایی می گردد.

محمد رضا امانی کارگردان مجموعه ی "کلاس اولی ها" که آثاری چون زلزله ، بچه های مدرسه ایران و دور از مدینه را در کارنامه خود دارد در گفتگو با خبر نگار روابط عمومی مرکز پویانمایی صبا در باره انیمییشن "کلاس اولیها " گفت : "کلاس اولی‌ها" نام برنامه ایست که در آن 12 کودک کلاس اولی در کنار خانم معلم مهربانی ایفای نقش میکنند.آنها در کنار یکدیگر ماجراهای آموزنده ای را شکل می دهند که در این برنامه سعی شده در عین طنز وجذابیت تصویری راه حل مواجههء با این مسائل آموزش داده شود. بطور مثال برداشتن وسیله ای که به دانش آموز دیگری تعلق دارد.کمتر کودکی را می توان دید که در دوران کودکی به این عمل دست نزده باشد. بزرگترها نام این عمل را دزدی می گذارند اما این عمل در حقیقت به یک عامل روانی درکودکان بستگی دارد. این معزل درکودکان اگر بدرستی درک شود و در جهت اصلاحش اقدام شودبه مرور از ناحیه کودک ترک می شود اما اگر از سوی بزرگترها اشتباه تربیتی صورت بگیرد عواقب غیر قابل جبرانی در بر خواهدداشت . از همین جمله می توان به دروغ ، حسادت ، پرخاشگری و غیره اشاره کرد که در این مجموعه هر قسمت به مسئله ای اشاره دارد.تعامل کودکان با یکدیگر وبا معلم لحظات شاد و آموزنده ای را ایجاد می‌کند.  

وی در ادامه در باره افزود: کاراکترهای زیاد و البته  فعال در پروژه کلاس اولیها برای دست اندر کاران بخش تولید یک چالش اساسی به حساب می آید ، انیماتورها از تعداد بالای کاراکتر معمولا فراریند اما در این مورد خاص بهر حال سختی کار را پذیرفته و بحمدالله اثری قابل قبول ارائه داده اند .به نظر من این اثر دارای انیمیت و فضاسازی مناسبی است.امیدوارم رندر GI و حرفه ای آن به غنای کار افزوده و مقبول طبع مخاطبان برنامه های صبا قرار گیرد.

برخی عوامل تولید کلاس اولیهابه شرح ذیل می باشد :
داستان :ویدا ملکی، محمد رضا امانی
فیلمنامه:  سید مهدی ابوهاشم
مدیر دوبلاژ: شوکت حجت
انیماتورها: سید علی حسین ایزدی، حسین علیخانی ، سهیل جعفریان، مهرناز حقیقی ، شاهرخ علوی زاده، ابوالفضل مورج،
محسن سلطانی، سید سجاد ایزدی
برنامه نویس: نادر صدیق  
مجری طرح: استودیو میم انیمیشن  

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۲ بهمن ۱۳۹۲
خیلی بد بود