به رغم اعلام رئیس "سازمان غذا و دارو" مبنی بر تحت "پوشش بیمه" قرار گرفتن برخی داروهای درمان ناباروری، "سازمان بيمه سلامت" هنوز اين اقدام را انجام نداده است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران،هفته ی گذشته دکتر دیناروند رییس سازمان غذا و دارو اعلام کرد که برخی داروهای درمان ناباروری تحت پوشش خدمات بیمه ای قرار گرفته اند که دوباره اعلام شد این اتفاق هنوز نیفتاده است.

دیناروند افزود: علت اینکه این دارو ها هنوز تحت پوشش بیمه نرفته اند نگرانی بیمه ها از عدم تخصیص اعتبار در دراز مدت می باشد.

دکتر محسنی رئیس بیمه سلامت گفت: که این کار ابتدا باید با بیمه ها هماهنگ شود تا مراحل بودجه ای آن طی شده و امری کوتاه مدت و در یک دوره خاص نباشد.

البته رئيس سازمان غذا و دارو اين مشكل را عدم هماهنگي و تغيير در نمايندگان و كارشناسان سازمان بيمه سلامت عنوان كرده است.

چرا خدمات دندانپزشکی تحت پوشش بیمه نیست؟

در کنگره بین المللی دندان پزشکان  خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران به سراغ چند دندان پزشک رفت و علت عدم تحت پوشش بیمه بودن خدمات دندان پزشکی را سوال کرد.دندان پزشکان علت این امر را منطقی نبودن تعرفه های بیمه ها اعلام کردند.

البته در بخش دیگر گزارش کارشناسان بیمه از بالا بودن تعرفه‌های دندان پزشکی گله داشتند که این مساله با پرسش قیمت "عصب کشی و درمان ریشه" و عدم پاسخگويي دندان پزشكان به آن،حرف این کارشناسان را تایید می کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.