امام جمعه دماوند با اشاره به اقدامات ارزشمند تیم دیپلماسی ایران با گروه 5+1، گفت: استقامت و بردباری ملت ایران تنها راه دست یابی به فرصت های مطلوب و ارزشمند است.

حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمد علاءالدینیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با تقدیر از تیم دیپلماسی ایران در مذاکرات اخیر با گروه 5+1 اظهارکرد: اقدامات اخیر تیم دیپلماسی ایران از جمله اقدامات ارزشمند دولت تدبیر و امید است که حمایت مقام معظم رهبری و صبر و بردباری ملت ایران در کسب این موفقیت موثر بوده است.

وی با اشاره به اهداف غرب علیه ایران، خاطرنشان کرد: دشمن با طرح مذاکره، به دنبال ایجاد چند صدایی در بین ملت ایران بود تا مردم مایوس و ناامید شوند و غرب نیز به اهداف خود دست یابد، ولی این مهم محقق نشد و بر اتحاد مردم ایران افزوده گشت.

این مقام مسوول ضمن تاکید بر حمایت رهبر معظم انقلاب برای حضور ایران در مذاکرات ژنو، بیان کرد: غرب امروز به این حقیقت دست یافته که ایران دارای استحکام درونی است و بدون این کشور نخواهد توانست در صحنه دیپلماسی موفق باشد.

امام جمعه دماوند گفت: دشمنی که اراده خداوند متعال را لحاظ نمی کرد امروز شاهد است که ایران با وجود تمامی تحریم ها به توسعه و پیشرفت در عرصه های مختلف دست یافته و اگر مذاکرات نتیجه اثربخشی هم نداشته باشد، به فرموده مقام معظم رهبری، ملت ایران برنده این مبارزه هستند.

حجت الاسلام علاءالدینی در ادامه با بیان اینکه عصبانیت اسراییل از روند مذاکرات هسته ای، نشان ‏دهنده حقانیت جمهوری اسلامی ایران در این مذاکرات است، افزود: امروز اسراییل از این موفقیت عصبانی است و تمامی سخنانش در روزهای اخیر نشان دهنده این مهم است که اگر سکوت کند برایش بهتر است.

وی با بیان اینکه اقتدار ایران قبل از غنی‏ سازی 20 درصدی بوده است، افزود: ایران در سخت ترین شرایط و در دوران تحریم ثابت کرد که کشوری توانمند است.

این مقام مسوول گفت: جوانان ایران اسلامی معنای همدلی، اتحاد و تعامل را می دانند، زیرا در دوران هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی این مهم به عینیت رسیده و در روزهای اخیر نیز شاهد استقامت مردم ایران بودیم که همت و استقامت والای آنان قابل تقدیر است.
برچسب ها: ملت ، ایران ، دیپلماسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.