عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: دیدگاه نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت از سازندگان داخلی است تا صنایع داخلی را با گسترش ارتباطات به سمت توسعه خودکفایی سوق دهد.

سیدسعید حیدری طیب در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، گفت: موضوع صندوق حمایت از سازندگان تجهیزات نفتی هنوز مرحله مطالعاتی خود را سپری می کند، به طوری که در بودجه سال 92 گنجانده شده  و به همین منظور منابع مالی برای اجرای آن در نظر گرفته شده است.

 وی تصریح کرد: متاسفانه صندوق حمایت از سازندگان به نتیجه مطلوب نرسید است، باید بطور جدی در مجلس پیگیری شود تا بتوانیم از سازندگان داخلی حمایت کنیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: نمایندگان مجلس اعتقاد براین دارند که اکثر شرکتهای داخلی برتر از شرکت های خارجی هستند باید ارتباط قوی برای ایجاد رقابت بین این شرکت‌ها و سازندگان داخلی صورت گیرد و این امر مهم با ارتقای کیفیت تجهیزات تولیدی تحقق می یابد.

حیدری طیب در خصوص برقراری  ارتباط و همکاری با کشورهای خارجی گفت: دیدگاه نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت از سازندگان داخلی است تا صنایع داخلی به سمت توسعه خودکفایی گام بردارد.

وی خاطرنشان کرد: فکر نمی کنم با برقراری ارتباط عرصه رقابت برای سازندگان داخلی تنگ تر شود، بلکه اعتقاد براین است که با بکار گیری تجارب و استفاده از تکنولوژی بستر برای ارائه خدمات و صادرات تجهیزات داخلی به خارج فراهم می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: سازندگان ، تجهیزات ، نفت ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار