استاندار مرکزی گفت: یکی از نیازهای جدی حوزه صادرات توسعه خدمات گمرکی در قطب های تولیدی و صنعتی استان است که استفاده از قابلیت پنجره واحد و استقرار نمایندگان دستگاههای خدمات صادراتی به حل این معضل کمک می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، محمد حسین مقیمی در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان، افزود: با توجه به اینکه استان مرکزی جزء استانهای صنعتی در کشور محسوب می شود برای رسیدن به شرایط اقتصادی مطلوب نیازمند تقویت زیرساختها در صادرات است.
مقیمی اظهار کرد: بکارگیری روش پنجره واحد از اتلاف وقت و سرگردانی صادرکنندگان در عرصه واردات و صادرات جلوگیری می کند و درصورت موفق بودن این طرح در شهرک صنعتی کاوه، از این روش در سایر کانونهای صادراتی استان نيز استفاده خواهد شد.
استاندار مرکزی گفت: یکی از اولویتهای مهم در حوزه بهبود روند صادرات پیگیری زمین مناسبی در شهرک صنعتی خیرآباد اراک برای ساخت مجتمع گمرکات استان است که در اسرع وقت با همکاری تمامی دستگاههای اجرایی استان باید نهایی شود.
مقیمی یادآور شد: یکی از نیازهای مهم در چرخه صادراتی استان مرکزی بهبود خدمات آزمایشگاهی بویژه در حوزه صادرات محصولات نفت و گاز است که رفع این معضل نیز با همکاری شركتهاي پتروشیمی و پالایشگاه شازند در دستور کار می باشد./س
 
/

برچسب ها: خدمات ، گمرک ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.