سرمربی تیم ملی سرکل کبدی ایران در پایان اردوی این تیم در مهدیشهر اسامی نفرات اعزامی به رقابتهای جهانی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی آذربایجان شرقی مجید بهرامی افزود: این اردو به مدت یک هفته و در شرایط مطلوبی برگزار شد و اعضای تیم ملی در آن به آمادگی لازم برای حضور در رقابتهای جهانی هندوستان دست یافتند.

وی با اشاره به شرکت 22 بازیکن در این اردو گفت: این اردو امروز پنجشنبه در مهدیشهر به کار خود پایان داد و در پایان آن هشت نفر از بازیکنان از جمع اردونشینان خارج شدند.

بهرامی گفت: بهنام خبازی، عسگر عازمی، محمد عطارزاده، امیر دهقان، حمید زیرک، بهرام اسماعیل زاده، اصغر ایمانی، بهنام جاویدی، پیمان چراغی، محمد فرجی، هادی همتی، علی صفری، شایان ندافی و مصطفی حسین زاده بازیکنانی هستند که اعضای تیم اعزامی به هندوستان را تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه رقابتهای سرکل کبدی جهان از یازدهم آذر در هندوستان آغاز می شود گفت: تیم ملی ایران نهم آذر به این بازیها اعزام می شود.

وی تیمهای هندوستان، آمریکا، کنیا، سیرالئون و آرژانتین را تیم های همگروه ایران در ایت بازیها معرفی کرد و گفت: هندوستان، پاکستان، آمریکا و کانادا مهمترین رقیبان ایران در این بازیها هستند.

بهرامی به کسب عنوان چهارم در رقابت های دور گذشته تیم ملی ایران اشاره کرد و گفت: تلاش تیم ملی در این دوره کسب عنوان بهتر از دوره قبل است.

کادر فنی تیم ملی سرکل کبدی ایران در این اردو بر ارتقای تکنیک ها و تاکتیک های تیمی و بالا بردن روحیه بازیکنان کار می شود./ب

 

برچسب ها: سرکل ، کبدی ، نفرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.