در ادامه بارش شدید برف محور پونل در شهرستان خلخال مسدود شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ معاون فرماندار خلخال دیروز در بازدید از محور خلخال به پونل و خلخال به اسالم اظهار داشت: به لحاظ شدت کولاک و ریزش سنگ در چند منطقه از محور خلخال - پونل و برای حفظ جان مسافران عبوری این محول تا اطلاع ثانوی مسدود است.

محسن مردی تصریح کرد: در محور خلخال به اسالم نیز کولاک همچنان ادامه دارد و امدادگران جمعیت هلال‌احمر و راهداران مشغول امداد‌رسانی و کمک‌رسانی به مسافران هستند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر محور قدیم خلخال به اسالم باز بوده و هموطنان می‌توانند برای تردد به استان گیلان از این محور استفاده کنند.

مردی همراه داشتن زنجیر چرخ و وسایل گرمازا را در محور خلخال به اسالم به لحاظ وجود گردنه الماس و کولاک شدید در این محور ضروری اعلام کرد و گفت: پلیس راه اردبیل در محور ارتباطی خلخال به اسالم مستقر شده و از رفت و آمد رانندگانی که زنجیر چرخ به همراه نداشته باشند، جلوگیری می‌کند.

معاون فرماندار خلخال در ادامه افزود: هم اکنون بارش برف در شهرستان خلخال به صورت خفیف ادامه دارد و سایر محورهای ارتباطی شهرستان خلخال به شهرستان کوثر و مرکز استان اردبیل باز بوده و در راه‌های روستایی شهرستان خلخال نیز هیچ مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: خلخال ، مسدود ، بودن ، محور ، پونل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.