عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اولین نشست هم‌اندیشی نمایندگان دوره اول مجلس گفت: نمایندگان دوره اول پارلمان فراکسیون ندارند و قرار است، تنها دوستانه دور هم جمع شوند و در خصوص طر‌ح‌ها و لوایح مجلس شورای اسلامی هم‌فکری و هم‌اندیشی کنند.

"محسن علیمردانی" نماینده مردم زنجان و طارم در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اولین نشست هم‌اندیشی نمایندگان دوره اول مجلس در روز سه‌شنبه (28 آبان ماه)، گفت: روز سه‌شنبه بنا به درخواست نمایندگان دوره اول مجلس شورای اسلامی به منظور هم‌اندیشی درباره فعالیت‌های نمایندگان دوره اول پارلمان نشستی برگزار شد.

وی افزود: این نمایندگان اسبق خانه ملت تقاضای همراهی با نمایندگان دوره نهم نه به صورت سیاسی بلکه علمی داشتند و اعلام کردند که می‌توانند در برخی از طر‌ح‌ها و لوایح هم‌فکری و هم‌اندیشی کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: حدود 35 نماینده در این نشست شرکت داشتند و قرار شد این جلسات سه‌شنبه‌ها ساعت 13 تا 14 برقرار باشد.

نماینده مردم زنجان و طارم در پایان خاطر نشان کرد: نمایندگان دوره اول پارلمان فراکسیون ندارند و قرار است تنها دوستانه دور هم جمع شوند و در خصوص طر‌ح‌ها و لوایح مجلس شورای اسلامی هم‌فکری و هم‌اندیشی کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار