نایب رئیس هیئت گلف استان قم گفت: سومین هفته رقابت‌های لیگ مینی‌گلف بانوان قم با برگزاری بازی‌های جذاب بین تیم‌های مدعی به انجام رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سمیه طلیقی اظهار داشت: هر هفته که از برگزاری پیکارهای نخستین دوره لیگ مینی‌گلف بانوان باشگاه‌های قم می‌گذرد بر جذابیت و البته حساسیت رقابت‌ها افزوده شده و شاهد برگزاری مسابقات جذابی بین تیم‌های شرکت کننده هستیم.

وی عنوان کرد: در آغاز راه و شروع این مسابقات تصور ما این بود که حین برگزاری نخستین دوره لیگ مینی‌گلف بانوان باشگاه‌های قم با محدودیت‌ها و احتمالًا مشکلاتی مواجه شویم اما علاقه‌مندی خود تیم‌ها و ورزشکاران عضو آن‌ها در مسیر برگزاری مطلوب این پیکارها به ما کمک زیادی کرد.

نایب رئیس هیئت گلف استان قم تصریح کرد: با راه‌اندازی آکادمی مینی‌گلف قم در مجموعه ورزشی شهید حیدریان، فضای امن و مناسب برای برگزاری تمرینات و برنامه‌های آموزشی و همچنین برگزاری مسابقات رده‌های سنی مختلف رشته مینی‌گلف در قم ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های لیگ مینی‌گلف بانوان در قم بانوان زیادی را به این رشته جذب کرده است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک قم با توجه به پشتوانه خوبی که از بابت برگزاری این رقابت‌ها دارد، تیم‌هایی قوی و مدعی در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ گلف و مینی‌گلف کشور داشته باشد.

طلیقی در ادامه به انجام دیدارهای هفته اول از دور برگشت لیگ مینی‌گلف بانوان قم اشاره کرد و افزود: دیدارهای هفته اول از دور برگشت پیکارهای نخستین دوره لیگ مینی‌گلف بانوان قهرمان باشگاه‌های استان قم با پیروزی مدعیان قهرمانی برگزار شد.

وی یادآور شد: امسال این پیکارها با حضور 11 تیم به شکل دوره‌ای برای نخستین بار با هدف رشد و توسعه گلف و مینی‌گلف بین بانوان علاقه‌مند به این رشته و دختران نوجوان و جوانان برگزار می‌شود و تیم‌ها در قالب دیدارهای رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

نایب رئیس هیئت گلف استان قم افزود: نتایج دیدارهای هفته اول از دور برگشت در آکادمی مینی‌گلف مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم در حالی مشخص شد که طی آن نیکان پلاست با حساب 10 بر صفر از سد تیم گلف پرشین گذشت، صنایع سنگ الغدیر هفت بر چهار مقابل تیم سبز رادین صنعت به برتری رسید، بیمه نوین 10 بر چهار مقابل تیم بیمه ایران صاحب برتری شد و تیم آتلیه چشم‌انداز با حساب هشت بر پنج از سد تیم جامعه المصطفی عبور کرد./س

برچسب ها: قم ، لیگ ، مینی ، گلف ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.