پس از کشته شدن 26 نفر در مدرسه اي در نيوتاون در دسامبر سال گذشته، بيش از سي هزار نفر در آمريکا قرباني خشونت با اسلحه شده‌اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل ازشبکه  «پرس تي وي» ؛ به گزارش تارنماي «اسليت»، از زمان تراژدي نيوتاون آمريکا در دسامبر سال گذشته، بيش از سي هزار نفر در اين کشور قرباني خشونت با اسلحه شده‌اند.

بنابر اين آمار که بر اساس اطلاعات مرکز کنترل و پيشگيري بيماري‌ها در آمريکا(CDC) به دست آمده است و سالانه درباره مرگ با اسلحه منتشر مي‌شود، از زمان تيراندازي نيوتاون آمريکا تا تاريخ 11/11/ 2013 ميلادي حدود سي هزار و 75 مورد مرگ با اسلحه گزارش شده است.

بنابر آمار تارنماي اسليت، اين در حالي است که از دسامبر گذشته تا تاريخ 11/ 11 /2013، بيش از ده هزار و 371 مورد مرگ مرتبط با اسلحه در رسانه هاي خبري آمريکا انعکاس يافته است. اين گزارش مي‌افزايد، دليل نزديک به 60 درصد از مرگ‌هاي مرتبط با اسلحه، به دليل خودکشي بوده است .

پس از تيراندازي در مدرسه ابتدايي «سندي هوک» در نيوتاون ايالت کنتيکت آمريکا بوسيله آدام لانزاي 20 ساله، بحث‌هاي زيادي درباره چگونگي کنترل مرگ با اسلحه مطرح شده است. در تيراندازي نيوتاون آمريکا بيست و شش نفر از جمله بيست کودک کشته شدند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار