در این آیین، قاسم سلیمانی دشتکی به عنوان بیست و یکمین استاندار چهارمحال و بختیاری منصوب و از خدمات علی اصغر عنابستانی در این سمت، تجلیل می شود.


علی اصغر عنابستانی در دولت دهم به عنوان بیستمین استاندار چهارمحال و بختیاری منصوب شد و از 30 فروردین 89 ( به مدت ۳ سال و نیم ) فعالیت خود را در این سمت آغاز کرد.
قاسم سلیمانی استاندار جدید چهارمحال و بختیاری نیز هفته گذشته از سوی هیات دولت در این سمت انتخاب شد و معارفه وی با حضور وزیر کشور برگزار خواهد شد.
قاسم سلیمانی دشتکی، بیست و یکمین استاندار چهارمحال و بختیاری، و سومین استاندار بومی این استان می باشد که بر همگرایی، توسعه و آبادانی و تقویت روحیه امید در بین همه مردم تاکید دارد.
قاسم سلیمانی دشتکی، متولد سال ۱۳۳۴ در شهر دشتک شهرستان اردل استان چهار محال و بختیاری و از فعالان فرهنگی و سیاسی این استان است که پس از فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی رشته روانشناسی از دانشگاه اصفهان، در سال ۱۳۵۷، فعالیت خود را در آموزش و پرورش استان زادگاه خویش آغاز و از سال ۱۳۵۸ تا ۱۳۷۶ علاوه بر تدریس، ریاست دبیرستان های مختلف و همچنین دبیر گروهی رشته روانشناسی را نیز عهده دار بود.
سلیمانی از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹، مدیرکل تعاون استان چهارمحال و بختیاری، از سال ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۲، مدیرکل تعاون استان اصفهان و از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۳ نیز در سمت مدیرکل کار و امور اجتماعی استان اصفهان بوده است.
استاندار جدید چهارمحال بختیاری از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۵ به مدت دو سال نیز معاونت برنامه‌ریزی، اداری و مالی استانداری خراسان جنوبی را در کارنامه فعالیت های اجرایی خود دارد.
استان چهارمحال و بختیاری دارای 9 شهرستان می باشد و با مساحت 16 هزار و 532 کیلومتر مربع در بخش مرکزی فلات زاگرس واقع شده که از شمال و شرق به استان اصفهان، از غرب به استان خوزستان، از جنوب به کهکیلویه و بویراحمد و از شمال به لرستان منتهی می شود.
در استان چهارمحال و بختیاری نزدیک به 900 هزار نفر سکونت دارد و مرکز این استان شهرکرد می باشد که بخشی از بافت این استان را عشایر کوچرو تشکیل می دهند./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.