مدیرعامل سازمان توسعه برق ایران گفت: برای تامین برق کشور در تابستان 93، بیش از یکهزار و 500 مگاوات ظرفیت جدید نیروگاهی وارد مدار می شود.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران ؛مجید صالحی در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران،گفت: با تدابیر برنامه ریزی شده، در تابستان 93 با مشکلی در زمینه تامین برق موردنیاز کشور روبرو نشویم.

وي افزود: سازمان توسعه برق ایران برای تامین برق در تابستان 93، برخی از واحدهای نیروگاهی ازجمله نیروگاه گنو هرمزگان، نیروگاه گازی ایرانشهر، نیروگاه کهنوج، واحد دوم نیروگاه بخار آبادان و چند نیروگاه دیگر را وارد مدار می کند.

مدیرعامل سازمان توسعه برق ایران با بیان اینکه این سازمان تمام تلاش خود را بکار گرفته تا این نیروگاه ها را در زمان مقرر وارد مدار کند، درخصوص برخی از برنامه های در دست اقدام اين سازمان، گفت: پیگیری وضعیت نیروگاه های خصوصی، موضوع های مربوط به صندوق توسعه ملی، طرح توسعه نیروگاه های بزرگ بخار که خوشبختانه چند پروژه آن فعال شده، از جمله این اقدام ها است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به تامین مالی بموقع پروژه های در دست اجرای این سازمان، افزود: با برنامه ریزی های انجام شده، بیش از یکهزار و 500 مگاوات ظرفیت جدید نیروگاهی در تابستان آینده وارد مدار خواهد شد.

وی همچنین حضور صنعتگران را در سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت برق، بسیار فعال عنوان کرد و گفت: پیشرفت فناوری در تجهیزات و تولیدهای ارایه شده در صنعت برق در این دوره از نمایشگاه مثال زدنی است و این دوره نمایشگاه خیلی متفاوت تر از دوره های پیشین در حال برگزاری است.

وی در پایان خاطرنشان كرد: تدابیر ویژه ای برای حمایت از بخش خصوصی در صنعت برق دیده شده است و امیدواریم با این حمایت ها، شاهد رشد سریع این صنعت مهم و راهبردی باشیم.

برچسب ها: توسعه ، برق ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار