مديرعامل جديد سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ارتقاي سطح ايمني فرودگاه و نصب دستگاه‌هاي الكترونيكي فرود اتوماتيك در اولويت برنامه‌هاي اين سازمان در راستاي توسعه فرودگاه آبادان قرار دارد.

به‌گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مدير فرودگاه آبادان با اسماعيل زماني مديرعامل جديد سازمان منطقه آزاد اروند ديدار و گفتگو كرد.

در اين ديدار محمدرضا رضايي مدير فرودگاه آبادان با اشاره به نقش فرودگاه‌ها در توسعه زيرساخت‌هاي اقتصادي گفت: رشد جريان تحرك و توسعه در فرودگاه‌ها، بي‌شك تحول در شريان‌هاي اقتصادي و جذب سرمايه‌گذار و در نهايت درآمدزايي را سبب خواهد شد.
مدير فرودگاه آبادان در اين ديدار گزارشي از پروژه‌هاي در حال اجرا و انجام شده با مشاركت سازمان منطقه آزاد اروند و شركت فرودگاه‌هاي كشور ارائه كرد.

به‌گفته وي، در سال 91 پروژه‌هاي مهمي چون نصب و راه‌اندازي DVOR/DME ، احيا و ايجاد فضاي سبز و بهسازي و نوسازي پاركينگ خودرويي در فرودگاه آبادان با همكاري سازمان منطقه آزاد اروند كليد خورد.

رضايي همكاري سازمان با فرودگاه را مطلوب ارزيابي و اظهار اميدواري كرد؛ در سال‌هاي آتي پنج پروژه‌ي بزرگ نصب دستگاه ILS(فرود اتوماتيك)، بهسازي فاز دوم ترمينال، روكش آسفالت باند دوم، نصب سيستم هواشناسي و سيستم سوئيچينگ و ميز كنسول برج مراقبت پرواز فرودگاه آبادان محقق و به مرحله‌ي اجرا برسد.

در اين ديدار اسماعيل زماني مديرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، با اشاره به جايگاه فرودگاه و تاثير آن در منطقه، ضمن تاكيد بر افزايش تعاملات با فرودگاه، آمادگي همكاري سازمان منطقه آزاد اروند را براي اتمام پروژه‌هاي در حال انجام اعلام كرد.

مديرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ارتقاي سطح ايمني فرودگاه و نصب دستگاه‌هاي الكترونيكي فرود اتوماتيك در اولويت برنامه‌هاي سازمان در راستاي همگام شدن در توسعه فرودگاه آبادان قرار دارد.

وي افزود: مقدمات اوليه جهت نصب و راه‌اندازي دستگاه ILS صورت گرفته است و اين طرح به زودي كليد خواهد خورد.

وي در پايان خاطرنشان كرد: پس از بازديد ميداني از فرودگاه آبادان، مشاركت‌هاي اولويت‌دار توسعه شناسايي و برنامه‌ريزي خواهد شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار