مقام مسئول سازمان راهداری گفت: بیش از ۱۳ میلیون وسیله نقلیه از ۱۰ شهریور تا ۱۶ شهریور ماه وارد جاده‌های کشور شده‌اند.

ایمان محرابی‌نیا مسول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه تردد بین استانی خودروها از ابتدای تعطیلات که از دهم شهریور ماه آغاز شد و تا پایان روز گذشته ادامه داشت گفت: متوسط روزانه تردد بین استانی از ابتدای تعطیلات شهریور ماه معادل ۲ میلیون ۲۱۶ هزار و ۶۱۳ وسیله نقلیه می‌شود گفت: تغییرات تردد بین استانی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته پنج درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: تردد بین استانی در پانزدهم شهریور معادل دو میلیون و ۳۳۵ هزار و ۷۰۴ وسیله نقلیه است بیشترین افزایش در تردد بین استانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان های هرمزگان، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، زنجان، آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان و مازندران بوده است. 

محرابی نیا یادآور شد: بیشترین ورودی خودروها به استان گیلان از تهران و البرز معادل ۲۳۷ هزار و ۵۵۷ خودرو بوده است به طوری که ۴۷ درصد از ورودی خودروها به استان گیلان را شامل می‌شود.

او یادآور شد: تعداد ورودی خودروها به استان خراسان رضوی ۳۶۰ هزار و ۸۶۹ وسیله نقلیه بوده و تعداد خروجی خودرو ها ۳۴۹ هزار و ۸۶۸ خودرو بوده است. در نتیجه ۱۳ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۹۲۲ وسیله نقلیه وارد محور های اصلی و فرعی بوده که نسبت به سال گذشته پنج درصد کاهش یافته است.

خبرنگار: محبوبه کباری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار