به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از بلومبرگ، شرکت الجی
افزایش هزینههای بازاریابی و قیمت پایین محصولات را در بحبوحه شدیدتر شدن رقابتها
در بازار فروش تلفنهای هوشمند در جهان از دلایل کاهش سود عملیاتی خود عنوان کرد.
شرکت الجی در بیانیهای اعلام کرد سود عملیاتی این شرکت طی ماههای
ژوئیه تا سپتامبر 207 میلیون دلار بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 27
درصد افزایش نشان میدهد.
با این حال این رقم در مقایسه با ارقام 3 ماهه دوم امسال 54.6 درصد
کاهش نشان میدهد.
بر اساس این گزارش، میزان فروش شرکت الجی در مقایسه با مدت مشابه
سال گذشته، 4.6 درصد افزایش داشت و به 13 تریلیون و 900 میلیارد وون در 3 ماهه سوم
امسال رسید، اما در مقایسه با 3 ماهه دوم امسال، 8.8 درصد کاهش داشت.
درآمد خالص الجی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با 34 درصد کاهش
به 108 میلیارد و 500 میلیون وون رسید.
شرکت الجی در 3 ماهه دوم امسال در رده سوم سازنده تلفنهای هوشمند در جهان قرار گرفت.
انتهای پیام/