تعدادی از شرکت های ایرانی از فراخوان شرکت حفاری شمال در زمینه شناسایی سازندگان داخلی دکل های حفاری استقبال کرده و اسناد و مدارک فنی خود را در فرصت مقرر ارائه کرده اند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، احمد رضا شیشه گر مشاور مدیرعامل و رئیس کمیته فنی و بازرگانی شناسایی سازندگان ایرانی در شرکت حفاری شمال با اعلام این خبر افزود: پیرو انتشار فراخوان از سوی شرکت حفاری شمال در سطح رسانه های عمومی  برای شناسایی سازندگان احتمالی دکل های حفاری ، در پایان فرصت مقرر ، شماری از شرکت های ایرانی فعال در رشته های مختلف صنعتی، اسناد و مدارک خود را به دبیر خانه این کمیته ارائه دادند.

وی ادامه داد: پس از تجمیع کلیه مدارک ، بسته های ارسالی از سوی شرکت ها در جلسه ای با حضور نمایندگانی از مدیریت های مختلف شرکت حفاری شمال بازگشایی شد.

رئیس کمیته فنی و بازرگانی شناسایی سازندگان ایرانی با اعلام اینکه کار رسیگی به اسناد و مدارک و سنجش توانایی و صلاحیت های فنی شرکت هایی که اسناد خود را ارسال داشته اند آغاز شده است یادآور شد:کمیته صلاحیت سنجی و بررسی فنی بازرگانی به صورت کاملا حرفه ای و منطبق بر قواعد فنی استاندارد به اسناد رسیدگی می کند و نتیجه را اعلام خواهد کرد.
 
شیشه گر با تصریح اینکه استقبال شرکت ها از این فراخوان قابل توجه بوده است افزود : در جریان این فراخوان حتی تعدادی از شرکت ها که نام رسمی آنها بر فعالیتشان در حوزه هایی کاملاٌ غیر مرتبط با ساخت دکل دلالت می کند نیز اسناد خود را ارائه داده اند ، با این حال کمیته فنی بازرگانی به تمامی این درخواست ها رسیدگی و نتیجه را هم به صورت استانداردهای فنی اعلام می کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سازندگان ، تجهیزات ، نفت ، اسناد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار