دبیر علمی نخستین همایش بین‌المللی ژئوتکنیک گفت: نخستین کنفرانس و همایش ژئوتکنیک امروز با حضور 600 میهمان داخلی و خارجی در اردبیل برگزار شد.

رحمت‌الله نگهدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: ‌این همایش صبح امروز در اردبیل آغاز شد و هدف ما از برگزاری این همایش پیدا کردن راهکارهای مناسب در حوزه علوم ژئوتکنیک و مهندسی خاک است که امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مختلف به ویژه شرکت آب منطقه‌ای بتوانیم به دستاوردهای مد نظر در این کنفرانس دست پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما امیدواریم با توجه به علاقمندی مخاطبان متعدد بتوانیم این کنفرانس را که بیش از 600 کارشناس و متخصص عرصه ژئوتکنیک در آن حضور دارند به شایستگی میزبانی کرده و برای سال‌های آینده نیز بتوانیم در قالب این کنفرانس اهداف ملی و بین‌المللی را محقق کنیم.

نگهدار همچنین افزود: شرکت آب منطقه‌ای با عهده‌دار بودن مسئولیت اجرای طرحهای عظیم سد و شبکه با پیچیدگی‌های ژئوتکنیکی خاص حمایت همه‌جانبه از این رویداد عظیم را در دستور کار قرار داده است.

وی به ارسال یک‌هزار و 300 مقاله به این کنفرانس عملی، تحقیقی اشاره کرد و ادامه داد: 800 مقاله توسط هیئت داوران در این کنفرانس مورد پذیرش واقع شده است.

دبیر علمی اولین همایش بین‌المللی ژئوتکنیک در ادامه با بیان اینکه اکثر شرکت‌کنندگان اساتید داخلی هستند، بیان کرد: در کنار آن محققان و پژوهشگرانی از کشور ترکیه و مالزی نیز در این کنفرانس حضور دارند  ش ک .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.