مادر ورزشکار آسیب‌دیده نخاعی برای درمان فرزند خود از مسئولان استمداد طلبید.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، عصمت عبدلی امروز در گچساران اظهار داشت: با توجه به اتفاق ناخوشایند و غیرقابل باور ضایعه نخاعی فرزندم سعید رامین، هم‌اکنون در شرایط  بد روحی قرار گرفته‌ایم.

وی افزود: ضایعه نخاعی سعید، وی را در شرایط سخت روحی قرار داده است به‌گونه‌ای که کم‌کم امید خود برای بهبودی را نیز از دست داده است.

این مربی شنا و نجات غریق گچسارانی تصریح کرد: برای درمان سعید در مراکز پیشرفته تاکنون هیچ‌گونه کمکی به ما نشده و این مسئله سبب افسردگی فرزندم و همچنین ناامیدی ما از درمان وی شده است.

مادر بدلکار و استاد پارکور گچسارانی ادامه داد: البته اداره بهزیستی و مسئولان بیمارستان صنعت نفت گچساران در زمینه تهیه وسائل پزشکی از جمله آب‌سرم، گاز استریل، سوند، پوشاک و برخی از اقلام با ما همکاری داشته‌اند که از زحمات آن‌ها تشکر و قدردانی می‌کنیم.

*سعید رامین ورزشکار، بدلکار و استاد پارکور در بستر بیماری

عبدلی با تشکر از مسئولان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران عنوان کرد: مسئولان شرکت نفت گچساران نیز در زمینه اعطای وام اضطراری قول مساعد داده‌اند که البته این وام جوابگوی درمان ضایعه نخاعی سعید نیست.

وی ادامه داد: با توجه به هزینه‌های بالای نگهداری و درمان سعید  از غلامرضا تاج‌گردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و محمد باورساد مدیرعامل شرکت بهر‌ه‌برداری نفت و گاز گچساران درخواست و استمداد کمک داریم.

گفتنی است، سعید رامین ورزشکار، بدلکار و استاد برجسته پارکور چندی پیش در مسابقه‌ای که بدون مجوز و امکانات پارکور برگزار شده بود، دچار ضایعه نخاعی شد و هم‌اکنون در بستر بیماری افتاده است./ج1

برچسب ها: یاسوج ، ورزشکار ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.