سرپرست پلیس آگاهی زنجان گفت: کالاهای قاچاق در محورهای استان زنجان کشف و ضبط شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جعفر رحمتی با اشاره به کشف محموله قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال اظهار داشت: این میزان از قاچاق از سه دستگاه خودرو  کشف و ضبط شده ‌است.

سرپرست پلیس آگاهی زنجان با اشاره به ایجاد تور ایست و بازرسی در محورهای استان زنجان افزود: این تورهای ایست و بازرسی به منظور مبارزه با قاچاق اجرا شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: ماموران در ایست و بازرسی به سه خودرو از نوع کامیون و وانت نیسان مشکوک شده و آنها را متوقف کردند که منجر به کشف کالای قاچاق شد.

وی تصریح کرد: بادام زمینی، البسه، پارچه، قهوه و کیف کفش خارجی اجناس کشف شده از این بازرسی است ضمن اینکه با تلاش ماموران آگاهی خدابنده نیز از پنج خودرو البسه، پارچه و لوازم خانگی قاچاق کشف و ضبط شده است.

سرپرست پلیس آگاهی زنجان از کشف 690 هزار نخ سیگار قاچاق خبر داد و خاطر نشان کرد: ‌از یک دستگاه کامیون این مقدار سیگار قاچاق از یک کامیون‌ کشف و ضبط شده است.

رحمتی از جعل چک توسط فردی که خود را به عنوان فروشنده گندم معرفی ‌کرده بود خبر داد و اضافه کرد: این کلاهبرداری در قبال فروش گندم یک فقره چک دریافت و پس از جعل آن را وصول می‌کرد.

وی ادامه داد: این فرد در قبال فروش مقداری گندم به مبلغ 6 میلیون و 350 هزار ریال یک فقره چک دریافت و پس از جعل آن به مبلغ 140 میلیون ریال اقدام به وصل آن کرده بود.

سرپرست پلیس آگاهی زنجان گفت: در پی دریافت این خبر موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی قرار گرفت و جاعل شناسایی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری متهم اظهار داشت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی وی در بازجویی‌های خود به جعل و کلاهبرداری اعتراف کرده و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.
برچسب ها: زنجان ، قاچاق ، البسه ، سیگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.