"فرهاد نجفي" گفت: انجام كاري اكشن در سطح "ماتادور" ريسك بزرگي بوده كه به سرانجام رسيد.

"فرهاد نجفي" كارگردان سريال "ماتادور" در خصوص ساختن سريالي پرهزينه و سپردن اين مسئوليت به او، در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، گفت: شايد به دليل نگاه من به ساخت آثار اكشن و به خصوص فيلم "حركت اول"، "ماتادور" به بنده سپرده شد. 


وي ضمن رد مقايسه‌ي سريال‌هاي "ماتادور" و "هشدار براي كبري 11" تصريح كرد: هيچ‌وقت نگفتم "ماتادور" شبيه سريال "هشدار براي كبري 11" بوده اما براي رسيدن به استانداردهاي جهان تلاش كرديم. 

كارگردان سريال "ماتادور" با اشاره به امكانات ايران و هاليوود اظهار داشت: امكانات ما نسبت به هاليوود صفر است پس اصل چنين مقايسه‌اي اشتباه بوده ولي اگر امكاناتي در حد هاليوود به من سپرده شد و ما غفلت كرديم، قضاوت افراد مدعي درست خواهد بود. 

وي ادامه داد: "ماتادور" با حداقل امكانات و با كمك ناجا ساخته شد ولي به دليل علاقه‌ام به ژانر اكشن، معتقدم ريسك بزرگي انجام دادم. 

"نجفي" با اشاره به ترس از دست دادن مخاطب افزود: شايد مورد حمله‌ي نقدها و نظرات متفاوتي قرار بگيرم ولي اگر قرار بود، بترسم من هم مثل عده‌اي از كارگردانان به سراغ ساخت سريال‌هاي آپارتماني بي‌دردسر مي‌رفتم. 

وي ادامه داد: 13 سال از عمر خود را وقف آثار اكشن كرده‌ام و خواستم به عنوان يك كارگردان، آغازگر ساخت اين‌گونه آثار باشم. 

اين كارگردان در خصوص عشق خود به خطر كردن، اظهار داشت: خطر كردن و متفاوت بودن در كنار تدبير و فكر جزء اهداف هميشگي‌ام بوده است و بدون تفكر و انديشيدن كاري را انجام نمي‌دهم.
 
"نجفي"‌با اشاره به حضور و انتخاب ستاره‌هاي سينماي ايران در "ماتادور" تصريح كرد: در يك اثر اكشن پربازيگر بايد همه‌ي هنرمندان آن چهره باشند در غير اين صورت كسي باور نمي‌كرد كه "سام درخشاني" شهيد شود. 

وي افزود: در "ماتادور" چهار پليس داشتم كه بايد طبق فيلم‌نامه و ژانر اكشن از ميان ستاره‌ها انتخاب مي‌شوند در غير اين صورت كسي شهادت "سام درخشاني" را باور نمي‌كرد. 

"نجفي" در خصوص فيلم‌نامه‌ي "ماتادور" ادامه داد: فيلم‌نامه از قبل به نگارش در آمده بود و بدون تغييري در آن، "ماتادور" را ساختم. 

وي با اشاره به پرش مخاطبان مبني بر نبود انفجارهايي در سكانس‌هاي مختلف "ماتادور" تصريح كرد: سيستم امنيتي ما اجازه‌ي منفجر كردن بسياري از وسايل كه از جمله‌‌ي آنها مي‌توان به واگن قطار اشاره كرد را نمي‌دهد ولي با وجود همه‌ي محدوديت‌ها و حمايت نيروي انتظامي، توانستيم تا اين حد پيش رويم. /ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۱۰:۳۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
فیلم بسیار زیبا و پر محتوایی بود و اقتدار پلیس و یگان های ویژه را نشان میداد اما بازیگران این فیلم اصلا خوب نبود پوریا پور سرخ کجاش به یگان ویژه میخورد؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۳۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۲
خیلی فیلم ماتادور باحال بود
دستتون دردنکنه.
United States of America
حسین
۲۱:۱۶ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
فیلم ماتادور کاستی هایی دارد و در بسیاری موارد بخصوص در هنگام تعقیب و دستگیری مجرمان وفرار آنها که بسیار ضعیف می باشد ،بطور مثال فرار ماتادور که به راحتی فرار می کند ،آیا نباید آن خانه را غیر محسوس محاصره می کردند و یا از هلیکوپتر استفاده می کردند و ...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۱۰ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
فیلم پلیسی جالب و پر حادثه ای است از سازندگان آن تشکر می کنم
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۰:۳۹ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
خیلی فیلم با توپیه !!! عالیه
Iran (Islamic Republic of)
محمد فقیهی
۱۹:۵۴ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
ایوالله آقای نجفی.کارت واقعا عالیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
واقعا مسخره بود کار اقای فخیم زاده یه چیز دیگست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
سلام.فیلم خیلی عالی است.
ممنون از آقای نجفی.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۱۲ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
فیلم های پلیسی اقای فخیم زاده را بیشتر می پسندم
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۴:۳۱ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
واقعا خسته نباشید فیلم خیلی قشنگیه از نظر من بهترین فیلم اکشن ایرانه. توی فیلم ایرانو طوری نشون دادید که از ترکیه هم قشنگ تره صد درصد این فیلم اگه خارج پخش بشه همه مشتاق دیدار ایران میشود.
آخرین اخبار