اسكورت "ادوارد نايجر" توسط مقامات مملكتي تا ساعاتي پيش صورت مي‌گيرد.

"فرهاد نجفي" كارگردان سريال "ماتادور" در خصوص خلاصه‌ي قسمت هشتم در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، گفت: مقدمات سفر "ادوارد نايجر" به ايران فراهم شد تا شاهد اتفاقاتي تازه در ايران باشيم. 
 
وي افزود: اين اسكورت توسط سرگرد "حامد" و تيم همراهش اتفاق مي‌افتد كه در همين هنگام... 


گفتني است؛ «پوريا پورسرخ» در نقش يك پليس ماهر در تيراندازي و محافظ شخصيت سياسي، «سام درخشاني» در نقش پليس متخصص خنثي كننده بمب، «پولاد كيميايي» در نقش پليس سايبري (فضاي اينترنت)، «علي رام نورايي» در نقش «ماتادور» و تروريست، «شقايق فراهاني» در نقش جاسوس و رابط تروريست‌ها، «مجيد مشيري»، «ليندا كياني»، «مريم سلطاني»، «تيرداد كيايي»، «مجيد اشقاني» «روشا ضيغمي»، «هدايت‌الله سجادي»، «زهرا دانش نيا»، «داود صادقي» بازيگران «ماتادور» و «سونيا اسپهرم» و «سوگل نصرتي» هنرپيشه‌هاي خردسال «ماتادور» هستند.

شايان ذكر است؛ «فرهاد نجفي» كارگردان، «عليرضا رجايي مقدم» فيلمبردار، «جواد نوروز بيگي» تهيه كننده، «عادل معصوميان» دستيار اول كارگردان، «هادي افشار» صدابردار، «موحد شادرو» تدوين، «ايرج شهزادي» صداگذار، «محمد قمي» گريم، «مهدي مجلل» مدير تداركات، «شيدا باسمه‌چي» منشي صحنه، «مسعود حقي» برنامه‌ريزي، «سعيد عليخاني» مدير توليد، «سهراب ولدبيگي» عكاس و «احسان خواجه اميري» خواننده تيتراژ سريال «ماتادور» هستند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
United States of America
وحید
۲۳:۳۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۳
لطفا فیلم های پلیسیه بیشتری پخش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۰۱:۰۵ ۱۹ مهر ۱۳۹۲
سلام .
در بین همه ی فیلم هایی که با موضوع پلیس درست می شود ، ینده شخصاً یک انتقادی که داشتم این بود که مثلاً موضوع فیلم در رابطه با فضای مجازی است (مثل هوش سیاه ) و مسئولیت پیگیری پرونده هم بر عهده ی پلیس آگاهی است .
ولی اگر از جهت صحیح نظاره کنیم باید در پیگیری پرونده ی هوش سیاه ، پلیس فتا نقش به سزایی داشته باشد و به دلیل جدیدالتأسیسی این واحد ، این کار باعث می شود هم قدرت پلیس فتا بر رخ کشیده شود و هم مردم را با بخشی از وظایف این واحد آشنا کرد . چون از اصلی ترین وظایف پلیس خدمت رسانی به مردم است .
یک حسنی که ماتادور دارد این است که از پلیس فتا نام برده شده و تقریباً بعضی از کارائی های این واحد را به مردم نشان می دهد .
اما انتقاد :
موضوع و چارت فیلم ماتادور خیلی خوب و قابل تحسین است ، اما در این بین یک بحث خیلی مهم باقی می ماند ، آن هم انتخاب بازیگر است .
هوش سیاه یک قابلیت خوبی که داشت این بود که کسانی برای انجام نقش انتخاب می شدند ، که پیش تر فیلم به خصوصی بازی نکرده بودند یا کمتر در سریالی دیده می شدند ؛ این یک حسن بود .
اما در ماتادور این طور نیست و به بیان بنده وقتی یک بازیگر در یک فیلم و سریالی که عوام آن را پسندیده و علاقه دارند ، نقش منفی بازی می کند (حامد) ، تا ابد در اذهان منفی باقی می ماند ؛ و اگر همین شخص در فیلمی دگر نقش مثبت بازی کند ، فکر نمی کنم بتواند نقش خود را خوب ایفا کند .
امیدوارم این صحبت ها به گوش کسانی که در ساخت اینگونه از فیلم ها نقش به سزایی دارند ، برسد تا اثر فیلم بیشتر شود .

یا علی مدد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
صرفا جهت اطلاع مجید واشقانی نقش پلیس سایبری رو داره نه پولاد کیمیایی
آخرین اخبار