مدير تصويربرداري "ماتادور" گفت: از همكاري تيم "ماتادور"، به خصوص "فرهاد نجفي" كارگردان با درايت كار سپاسگزارم.

"عليرضا رجايي مقدم" مدير تصويربرداري سريال "ماتادور" با اشاره به زحمات تيم سازنده در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران،‌ گفت: همه‌ي اعضاي تيم "ماتادور" زحمت كشيدند و زماني كه با "جواد نوروزبيگي" تهيه كننده گفتگويي داشتم سعي همه ما بر متفاوت شدن اين كار اكشن با ديگر آثار ساخته شده بود.

وي با اشاره به تفاوت كار اكشن و سختي‌هاي آن نسبت به ديگر كارها تصريح كرد: گذشته از درام و داستان،‌ كنترل بسياري از صحنه‌ها و به خصوص زمان حركت هلي‌كوپتر، همه ما دچار هيجان و استرسي خاص بوديم كه خوشبختانه با درايت و برنامه‌ريزي درست كارگردان و سردار دكتر "منتظرالمهدي" همه چيز به خوبي پيش رفت.

"رجايي مقدم" اظهار داشت: در همه‌ي سكانس‌ها با اين حساسيت قبل از شروع فيلمبرداري دستور حضور آمبولانس و افراد آتش‌نشان از سوي تيم همراهد داده مي‌شود و همه‌ي ما با خيالي مطمئن كار خود را انجام داديم.

وي با اشاره به زنده ياد "پيمان ابدي"،‌ افزود: زنده ياد "پيمان ابدي" جلوي چشمان من فوت كرد و متأسفانه امكانات ما براي توليد آثار اكشن در ايران بسيار اندك است.

مدير تصويربرداري "ماتادور" ادامه داد: با وجود امكانات كم همه ارگان‌ها ما را در رسيدن به اهداف "ماتادور" ياري كردند و فكر مي‌كنم توانستيم اثري قابل قبول را تقديم مخاطبان كنيم.

"رجائي مقدم" در خصوص به تصوير كشيدن پليس ايراني گفت: در كارهاي پليسي همكاري بسياري داشتم ولي به عقيده‌ي من "ماتادور" متفاوت بوده و با نگاه ويژه‌اي به تلاش و اخلاق پليس ايراني مي‌پردازد.

وي با اشاره به حضور بازيگراني چون " پولاد کیمیایی" و" پوریا پورسرخ" تصریح کرد: خوشبختانه "ماتادور" با حضور بازیگران برجسته‌اي چون " پولاد کیمیایی" و " پوریا پورسرخ" توانست بدرخشد و با توجه به پیامهایی که از همکاران و آن سوی آبها به دستم رسیده، از بابت حضور در "ماتادور" خوشحال هستم.
 
 رجائی مقدم با اشاره به نگاه خود به سریال ماتادور در جایگاه مخاطب افزود:  در جایگاه مخاطب با دیدن "ماتادور" احساس و انرژی مثبتی می گیرم ولی به عنوان مدیر تصویربرداری پروژه به دلیل یادآوری خاطرات بسیار خوش کار، ایرادی خاص را به یاد نمی آورم.
 
وی تصریح کرد: در هر صورت کاری بدون نقص وجود ندارد و شاید از نظر همکاران و متخصصان فیلمبرداری کار خالی از ایراد هم نباشد اما من متوجه اتفاقی خاص نشدم.
 
 **"ماتادور" مخاطب 100 ساله دارد
 
"رجائی مقدم" افزود: "ماتادور" مخاطبهای 5 تا 100 ساله دارد و به طور کلی  کار یک سیر تکاملی را طی می کند  و معتقدم توانسته تا حد بالایی نظر مردم را به خود جلب کند.
 
وی با اشاره به مهارت " فرهاد نجفی" کارگردان پروژه اظهار داشت: "فرهاد نجفی" به عنوان کارگردان جوان  کار با جرأت و جسارت مسئولیت "ماتادور" را بر عهده گرفت و توانست با سلیقه ای خاص به درخشش کار خود  اضافه کند.
 
" رجایی مقدم" در خصوص همکاری اش با  "فرهاد نجفی" خاطر نشان کرد: در گذشته  با "نجفی" همکاری بسیاری داشته ام و گاهی به دلیل شلوغی واکنش بودن سکانسها فقط با یک نگاه منظور یکدیگر را متوجه می شویم که بسیار خاطره خوشی را از همکاری با وی برایم به یادگار گذاشت. /ص
برچسب ها: ماتادور ، سریال ، شبکه ، یک سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار