سازمان امور مالياتي کشور در فراخواني جديد اعلام كرد: اشخاص حقيقي و حقوقي که تاكنون براي ثبت نام در سامانه تخصيص شماره اقتصادي اقدام نكرده اند، به منظور برخورداري از خدمات الكترونيكي نظام مالياتي؛ در اين سامانه نام نويسي کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در اين فراخوان آمده است: سازمان امور مالياتي کشور به منظور توسعه خدمات الکترونيکي و اجراي طرح جامع مالياتي، همچنين به منظور تشويق و توسعه خوداظهاري ماليات، بر پايه احترام و اعتماد متقابل در نظر دارد به منظور بهره مندي موديان گرامي از خدمات الکترونيکي نوين و همچنين اجرايي

کردن دستورالعمل جديد موضوع ماده 169 مکرر قانون مالياتهاي مستقيم  براي نام نويسي الکترونيکي موديان و تخصيص شماره اقتصادي اقدام کند.

از همه اشخاص حقيقي و حقوقي دعوت شده است به نشاني اينترنتي WWW.TAX.GOV.IR مراجعه کنند و پس از انجام مراحل پيش ثبت نام، با بهره گيري از رمز عبور که پس از پيش ثبت نام براي مودي ارسال خواهد شد ، باقيمانده مراحل ثبت نام خود را کامل کنند.

در اين مرحله ، ثبت نام الکترونيکي براي همه اشخاص حقيقي و حقوقي از جمله آن دسته از موديان که داراي پرونده مالياتي و حتي شماره اقتصادي بوده اند اجباري است و شماره اقتصادي جديد جايگزين شماره قبلي در نظام مالياتي کشور خواهد شد.

موديان محترمي که ثبت نام الکترونيکي را کامل نکنند ، از مزاياي تسهيلات الکترونيکي مانند دسترسي به نسخه الکترونيکي پرونده مالياتي ، بهره مندي از امضاي الكترونيكي در فرايندهاي مالياتي ، ارايه الكترونيكي اظهارنامه هاي مالياتي ، ارسال معاملات فصلي به صورت برخط (ONLINE ) و پرداخت الكترونيكي ماليات برخوردار خواهند شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سازمان ، امور ، مالیاتی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار