جانشین بسیج مستضعفان گفت: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس احیاء دوباره اسلام و تشیع را به ارمغان آوردند اسلام نابی که امام خمینی (ره)آن را بر سه اصل قرآن و عطرت و مردم استوار خواند .

سردارعلی فضلی که به رودهن سفر کرده بود در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس احیاء دوباره اسلام و تشیع را به ارمغان آوردند اسلام نابی که امام خمینی (ره)آن را بر سه اصل قرآن و عطرت و مردم استوار خواند .

وی در ادامه این مطلب افزود :مردم شریف ایران در جایگاهی ارزشمند قرار دارند زیرا به رهبری مقام معظم رهبری هوشمندانه مقابل تهاجم دشمن ایستادگی کردنددر همه عرصه ها حجمه های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران وجود داشت در دوران دفاع مقدس هم این حجمه ها با ساختار امنیتی در قالب ترور ها توسط منافقین و ضد انقلاب ها نظام جمهوری اسلامی ایران را تحدید می کرد .

سردار فضلی با اشاره به این موضوع که مرد م با تحمل سختی ها ی جنگ تحمیلی از آزمون دفاع مقدس پیروزمندانه بیرون آمدنداضافه کرد : مرد م با تحمل سختی ها ی جنگ تحمیلی از آزمون دفاع مقدس پیروزمندانه بیرون آمدند ملت ایران با اطاعت از رهبری و نائب امام زمان (عج) از این امتحان بزرگ بیرون آمدند و خوش درخشیدند.

جانشین بسیج مستضعفان با اشاره به شهدای انقلاب اسلامی بیان کرد :در 31 شهریور ماه 1359 آماده دفاع نبودیم و در این روزگار در حجمه دشمن بعثی قرار گرفتیم 636 بار به کشور ما دشمن تجاوز کرده بود تا آغاز جنگ تحمیلی هزار و 50 دشهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کردیم دشمن از هوا و زمین حجمه خود را علیه ایران آغاز کرده بود .

سردار فضلی در خاتمه اظهارداشت :دشمن خیال باطلی در سر داشت و می خواست خوزستان را در یک هفته تسخیر کند و دنبال ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران بود ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.