مجري ويژه و قائم مقام وزير در طرح مسكن مهر با اشاره به اينكه هيچ تغييري در مسكن مهر از جمله بازپرداخت تسهيلات مالي ايجاد نشده است بر عملي كردن تعهدات وزارت راه وشهرسازي در مسكن مهر تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، احمد اصغري مهر آبادي اعلام كرد: 20 ساله شدن بازپرداخت وام مسكن مهر كه در دولت دهم از طرف هيات دولت ابلاغ شده بود به قوت خود باقي است و مصوبه‌جديد در اين خصوص نداشته ايم.

وي بيان كرد: در دولت دهم به علت اعتراض متقاضيان مسكن مهر در بالا بودن ميزان اقساط تسهيلات دريافتي مصوبه‌اي مبني بر بازپرداخت 20 ساله تسهيلات صادر شد كه در حال حاضر در پروژه‌هايي كه هنوز به مرحله فروش اقساطي نرسيده اند و در مرحله مشاركت قرار دارند اجرا مي‌شود.

وي ابراز داشت : وقتي متقاضي تمايل دارد اقساط او زودتر تمام شود. بازپرداخت همان 15 ساله خواهد بود و با بازپرداخت 20 ساله مطمئناً تعداد اقساط هم بيشتر مي‌شود.

قائم مقام وزير در مسكن مهر يادآور شد: آنچه كه در برخي رسانه‌ها مبني بر صدور مصوبات جديد در حوزه مسكن مهر است صحت ندارد و مصوبه‌ جديدي در حوزه مسكن مهر صادر نشده است و هم اكنون تمامي امور مربوط به اين حوزه طبق روال گذشته انجام مي‌شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۲
با سلام
من چند روز پیش دفترچه اقساط وام مسکن مهرم رو دریافت کردم. 12 ساله طی 144 قسط. هر قسط 163 هزار تومان
آخرین اخبار