عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از برگزاري جلسه اعضای کمیسیون متبوع خود با "آخوندي"، وزیر راه و شهرسازی در محل اين وزارتخانه در روز دوشنبه هفته جاري(8 مهرماه) خبر داد و گفت: اين نشست به منظور هم انديشي در حوزه کاري اين وزارتخانه و معضلات و آينده پروژه مسکن مهر برگزار خواهد شد.

عبدالکريم رجبي نماينده مردم مينو دشت وکلاله در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، از نشست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با "عباس آخوندی" وزیر راه و شهرسازی در هفته جاري خبر داد و گفت: اين نشست ساعت 15 روز دوشنبه هفته جاري(8 مهرماه) در محل اين وزارتخانه برگزار خواهد شد.  
 
وي در ادامه افزود: اين نشست به منظور هم‌انديشي مجلس با وزارت راه و شهرسازي در حوزه کاري اين وزارتخانه و همچنين ارائه گزارشي از سوي وزير مربوطه در خصوص راه‌ها، حمل و نقل ريلي، هوايي و دريايي، راه‌هاي روستايي و به ويژه مشکلات مسکن مهر و آينده اين پروژه در دولت يازدهم صورت مي‌گيرد.
 
عضو کميسيون اقتصادي مجلس در ادامه اظهار داشت: زير ساخت‌ها و امکاناتي مانند امکانات رفاهي، پارک‌ها و پارکينگ‌ها و فضاهاي آموزشي  که در پروژه مسکن مهر بايد در نظر گرفته مي‌شده رعايت نشده که اين مهم نيز از سوي وزير پيگيري خواهد شد. 
 
انتهای پیام/

برچسب ها: وزیر ، رام ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار