رییس هیات دوچرخه سواری مازندران،از حضور15تیم داخلی و خارجی برای شرکت در بیستمین دوره مسابقات بین المللی دوچرخه سواری تور این استان که روزهای 5 تا 9 مهرماه برگزار می شود، خبر داد.

 

عبدالهی درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت:تیمهای ازبکستان،قزاقستان، ارمنستان،آذربایجان،ترکمنستان،گرجستان،مالزی،سوریه و عراق حضورشان برای شرکت در این رقابتها آمادگی قطعی شد.

وی افزود:دو تیم الف وب از مازندران،پتروشیمی تبریز،ترافیک تهران،کاشی پرسپولیس یزد،شهرسالم خراسان به عنوان تیم های داخلی در بیستمین دوره مسابقات بین المللی دوچرخه سواری تور مازندران که در رده سنی جوانان در مسیر شهرهای غرب و شرق مازندران برگزارمی شود، با حریفان خود رقابت خواهند کرد.

رییس هیات دوچرخه سواری مازندران تصریح کرد:تور بین المللی دوچرخه سواری مازندران تنها تور ثبت شده در رده سنی جوانان در آسیا است و به همین خاطر فدراسیون دوچرخه سواری باید شرایط حضور کشورهای صاحب و اعتبار دوچرخه سواری دنیا را به مازندران دعوت کند.

عبدالهی گفت:در همین خصوص چندین نشست هماهنگی با ادارات و عوامل برگزاری این رقابتها در دفتر مدیرکل ورزش وجوانان مازندران برگزار و مسئولیت های هریک نیز مشخص شد.

وی،به مسیرهای اعلام شده برگزاری تور دوچرخه سواری مازندران اشاره کرد وافزود:این مسابقات در 5مرحله استقامت جاده در مجموع به مسافت 481کیلومتر در مسیر شهرهای غرب مازندران که مرحله آخر و اختتامیه آن از نور تا ساری برگزارمی شود.

رییس هیات دوچرخه سواری مازندران تصریح کرد:حدود 40هزار دلار جایزه نقدی نیز برای این مسابقات در نظر گرفته شده که در هر مرحله به نفرات برتر اهداء خواهد شد/س.

برچسب ها: رقابت ، دوچرخه ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.