اجرای نمایش "طبل بزرگ"، به کارگردانی مجتبی مهدی، تمدید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از دریافتی سایت ایران تئاتر، پس از یک هفته وقفه، به دلیل برگزاری جشنواره بین المللی نمایش های آیینی سنتی، این نمایش از یکشنبه تا جمعه، 31 شهریور تا 5 مهرماه،  ساعت 19 به صحنه می رود.
 "طبل بزرگ"، که جدیدترین تولید نمایش کانون هنری "پاکان" است، برپایه نمایش های ایرانی و تلفیق خیمه شب بازی و سیاه بازی برای کودکان و نوجوانان هر روز به جز شنبه ها ساعت 19:30 در تالار هنر به صحنه می رود.
در خلاصه نمایش آمده است: عروسی دخترِ سلطان سلیم خانه. هم ساز داریم، هم آواز، هم نمایش سیاه بازی و هم خیمه شب بازی، اما چرا مردم شهر حاضر نیستن به عروسی بیان و تو جشن و پایکوبی شرکت کنن؟! شما می دونین چرا؟ مبارک میگه اشکال از طبل جارچیه که خیلی وقته صدای قابلمه هم نمی ده چه برسه به طبل ...
عوامل اجرایی این نمایش عبارت اند از: روشنک کریمی، حسین مزینانی، محمدرضا مختاری آزادفرد، سامان کرمی، مینووش رحیمیان، هومن خدادوست، لعیا گـرامی، علی جباری، مجتبی محمدی نیـا، ولی الله ثقفی و متین اسماعیلی بازیگر، روشنک کریمی دستیار کارگردان، مجتبی محمدی نیا موسیقی، ولی الله شاکر و مجتبی مهدی طراحی صحنه و دکور، علی اشرف سماعی طراح نور، روشنک کریمی طراحی لباس و ساخت عروسک، طناز جلوسی برنامه ریز و منشی صحنه، داریوش منصوری طراحی پوستر و بروشور، اختر تاجیک عکاس، مهری حیدری دوخت لباس، جواد مهدی مدیر تولید، مینووش رحیمیان روابط بین الملل و روشنک کریمی روابط عمومی.
علاقه مندان می توانند برای رزرو تلفنی بلیت این نمایش با شماره های  09307020671 و  09303727201 تماس گرفته و یا برای خرید اینترنتی آن به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه کنند. درصدی از عواید فروش این نمایش به کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت موسسه خیریه "محک" تعلق می گیرد. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار