افراد که آموزش مجازی می بینند می توانند بهتر قوانین رانندگی در شهر و بیرون شهری را دعایت کنند.

 به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ دکتر اسماعیلی، فرمانده پلیس راهور کشور گفت: یکی از معضلات جدی در حوادث جاده ای بحث آموزش و اعتیاد رانندگی است، آماری که سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد 56 درصد عامل مهمی است در کشورهای در حال توسعه بین 70 تا 90 درصد آن شناور است که عامل انسانی در تصادفات نقش دارد و در واقع با ساخت این شبیه ساز امیدواریم تصادفات جاده ای و برون شهری کاهش یابد.

 وی افزود: تقریبا افرادی که آموزش مجازی می بینند می توانند بهتر قوانین رانندگی را در شهر و بیرون شهر رعایت کنند در واقع به این صورت میزان خطا کمتر می شود.

وی اذعان داشت: در واقع این شبیه ساز برای رانندگان جوانی که جدیدا موفق به دریافت گواهینامه شده اند مناسب است زیرا در جاده های لغزنده این شبیه ساز می تواند چرخ ها را کنترل کند تا باعث حوادث جاده ای نشود.

 مواد مخدر و قرص روان گردان تهدید جدی را برای رانندگان جاده ای

وی خاطر نشان کرد: مواد مخدر، الکل و قرص های روان گردان در واقع تهدید جدی برای جوانانی است که با اتومبیل در جاده های پر خطر قصد سبقت گرفتن را دارند و گاهی اوقات ترافیک بسیار شدیدی به علت بی احتیاطی را ایجاد می کند كه امیدواریم هر چه سریعتر این تجهیزات به صورت فراگیر استفاده شود و حوادث برون شهری کاهش یابد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار