کاروان استقلال بامداد سه شنبه 23 شهریور در حالی ایران را به مقصد تایلند ترک کرد که مدیرعامل این تیم نتوانست آبی ها را همراهی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، خبر ممنوع الخروج بودن علی فتح اله زاده مدیر عامل استقلالیها در حالی در خروجی خبرگزاریهای مختلف قرار گرفت که آبی پوشان پایتخت در آستانه دیدار حساسی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل بوریرام تایلند هستند.

لازم به ذکر است، پيش از اين علي فتح اله زاده عنوان کرده بود که بنده ممنوع الخروج نبوده ام و دليل خارج نشدنم از کشور مشکلات مالي باشگاه استقلال بوده است.

اولین فردی که مورد ظن رسانه ها برای ممنوع الخروج کردن فتح اله زاده قرار گرفت مهدی امیرآبادی بود اما وی در مصاحبه هایش با صراحت اعلام کرد که هیچ شکایتی از مدیر عامل نکرده است.

اما شنیده ها حاکی از آن است که محمد محمدی، دروازه بان سابق آبی پوشان پایتخت که اکنون سنگربانی لیگ ایالت متحده را برعهده گرفته کسی است که فتح اله زاده را با مشکل خروج از ایران مواجه کرده است.

باوجود اینکه پیش از این اعلام شده بود، علی فتح اله زاده یکشنبه 24 شهریور ایران را به مقصد تایلند ترک می کنند هنوز مشخص نیست که وی می تواند از ایران خارج شود یا خیر؟

اکنونمسئولان باشگاه استقلال در تلاش هستند که هر چه زودتر رضایت صاحب فعلی چک را جلب کنند تا مدیرعامل مشکلی برای همراهی تیمش در بازی مقابل بوریرام نداشته باشد. /مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار