مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: علی قلی‌زاده مشتاق است که هرچه سریع‌تر به پرسپولیس بپیوندد.

 رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره  پیوستن  میلاد محمدی به سرخپوشان اظهار کرد: میلاد محمدی به خانه خودش و جایی که به آن علاقه‌مند بود آمد. ما طی چند روز گذشته مذاکراتی با باشگاه و مدیربرنامه‌ها داشتیم. امتیازی که میلاد محمدی نسبت به دیگر بازیکنان داشت علاقه او به باشگاه پرسپولیس بود و این مسئله باعث شد از برخی امتیازات چشم پوشی کند. مذاکره با باشگاه ترکیه‌ای تا ‌پاسی از شب طول کشید و در نهایت توانستیم رضایت آنها را جلب کنیم. در روزگاری که منابع مالی برای خیلی از انسان‌ها ارزشمند است یک جوان به خاطر علاقه مندی‌های خودش به تیم مورد علاقه خود پیوست تا دل هواداران را شاد کند و این امتیاز مهمی است.

علاقه قلی‌زاده و محمدی به پرسپولیس 

او درباره پیوستن قلی زاده به پرسپولیس گفت: علی قلی‌زاده خیلی مشتاق است که هرچه سریع‌تر به پرسپولیس بپیوندد. او از نوجوانی با من در تیم سایپا بود. او طرفدار پرسپولیس است و شباهت‌هایی با میلاد محمدی دارد. او هم پیشنهاداتی از تیم‌های دیگر ایرانی دارد، اما اعلام کرده است که در صورتی که بخواهد به ایران بیاید به پرسپولیس خواهد پیوست. باشگاه لخ پوزنان اوایل هفته رضایت خود را مبنی بر جدایی قلی زاده اعلام کرده بود، اما قرار است مذاکرات دیگری در باشگاه لهستانی انجام دهد و نتیجه این جلسه می‌تواند تعیین کننده باشد. این جلسه امروز برگزار می‌شود.  

او  ادامه داد: بازیکنانی مانند قلی زاده و محمدی که نه برای منافع مالی بلکه برای دل خودشان به تیم‌های مورد علاقه خود می‌پیوندند به همراهی و همدلی در باشگاه منجر می‌شود و حاصل آن موفقیت تیم است.

آخرین وضعیت میلاد سرلک

درویش درباره  وضعیت میلاد سرلک هم گفت: قوانین سربازی قوانین مشخصی دارد. سرلک و عمری بازیکن باشگاه هستند اینجا خانه آنها است. اما خدمت مقدس سربازی جزو الزامات است و هر وقت بتواند نامه بازگشت به تیم را بگیرد در خدمت او هستیم.

دو بازی کمک داور ویدیویی داشتند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تاکنون در دو بازی از VAR استفاده شده است. چرا تیم‌های دیگر از این سیستم کمک داور ویدیویی استفاده نکنند. اگر امتیازی به یک تیم با VAR می‌رسد چرا تیم‌های دیگر از این امتیاز محروم باشند. به نظرم اگر قرار باشد کاری انجام شود اصولی صورت بگیرد. البته این کار خوب است. البته این بد است برای فوتبال مملکتی که همه اجزایش آماده هستند، اما نمی‌توانند انجام بدهند این ایراد در جای دیگری است. امیدوارم روزی برسد از شعار دادن بیرون بیاییم و دغدغه مان این باشد که کدام استادیوم بازی کنیم یا نکنیم. نه اینکه متوسل شویم که کجا جا وجود دارد تا برویم و بازی کنیم.  

سهیمه خارجی پرسپولیس باقی مانده است

او درباره سهمیه خارجی باقی مانده را استفاده می‌کنید، گفت: این موضوع بستگی به سرمربی تیم دارد و این مسائل در حوزه اختیارات ایشان است که اعلام کنند که برای چه پستی بازیکن می‌خواهند و وظیفه داریم که اجرا کنیم.  

رعایت سقف قراردادها

درویش  درباره اینکه گفته بود بازیکنانی را رفته اند را بازگردانید تا بیاییم درباره سقف قرارداد با هم صحبت کنیم، گفت: هر موقع قوانینی و قانونی صادر می‌شود مستلزم به اجرای آن است. اجرای قانون قشنگ است وگرنه شما ۴ چیز بنویسید برای اینکه بگویید چیزی نوشتم درست نیست. ابلاغ سقف قرارداد در  تیرماه صورت گرفت و هواداران بسیار ایراد می‌گیرند و بسیاری از مواقع می‌گویم که ایرادشان به حق است. آنها می‌گویند شما یک بار سقف قرارداد را اجرا کردید و دیگران اجرا نکردند چیزی نشد، امسال هم شما این کار را نکنید. ما گفتیم سقف قرارداد را اجرا می‌کنیم شاید دیگران به هوای ما مجبور به اجرا شوند. اگر شب بازی بگویند که سقف قرارداد ۵۰۰ میلیارد اضافه شود این شائبه برانگیز است که چه کسی می‌دانست شب بازی قرار است این مبلغ اضافه شود که بازیکنانی که یک تیم گرفته بتواند بازی کنند. باید خودمان به حرفمان ارزش قائل شویم. من اینجا از کنسرسیوم بانکی تشکر کنم که کار بی بدیلی را در فوتبال ایران انجام داد. هنوز باشگاه‌های بزرگ ما پول‌های پارسال را ندادند و ۳۰ الی ۴۰ درصد مبلغ قرارداد‌ها مانده است. هنوز باشگاه‌های ما از ۲ فصل پیش بدهکار هستند. ضمن اینکه این تیم‌ها قهرمانی نداشتند تا آفر و پاداش قهرمانی هم داشته باشند. شاید ما ۱۴۰ الی ۱۵۰ میلیارد تومان پاداش قهرمانی طی این ۲ سال به بازیکنان دادیم. تنها باشگاهی هستیم کل مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کردیم و  قرارداد تیم‌های پایه هم دادیم و قبل از شروع نیم فصل پرداختی داشتیم. کدام تیم قبل از شروع نیم فصل پرداختی داشتند. در حال حاضر تاکنون بانک شهر به ما پول داده است، اما اسپانسر‌های دیگر هم داریم که کمک حال ما هستند.  

سیدبندی عجیب AFC

درویش درباره سید بندی عجیب  AFC بیان کرد: من فکر می‌کنم مسئولان‌ای اف سی هم متوجه نشدند  که فرق بین سید یک و سید ۲ چه بوده است؟ یک تیمی از کشورمان در سید دیگر بوده است. متاسفانه به نظر می‌رسد روی این قضیه کار نشده است و امتیازی که  بین سید یک و سید دوم را متوجه نشدم. ما تابع هستیم و باید دستورالعمل‌ها را اجرا کنیم. چطور ممکن است تیم‌های اماراتی در گروه ما و رقیبمان نیست، اما امیدوارم که حاصلش خوب باشد. می‌دانم که به طور شبانه روز هم مسئولان ورزشگاه آزادی و هم شرکت تجهیز و توسعه عوامل خود را در آنجا بسیج کرده تا اول مهرماه استادیوم آماده شود. می‌دانم که سکو‌های ورزشگاه آزادی را از چند روز قبل دارند نصب می‌کنند و تونل آزادی دارند کارش تمام می‌شود. امیدوارم تا اول مهر مشکل حل شود. اگر مشکل حل نشود بادی ورزشگاه جایگزینی را انتخاب کنیم. ما اختیاری از خود نداریم و در لیگ خودمان جایی نداریم تا بازی را آنجا برگزار کنیم و تنها میزبانی هستیم که میهمانی رفتیم. برای یک بازی که ما در اراک میزبان بودیم، معلوم نبود  و همین قریب ۲ میلیارد برای حضور در اراک هزینه کردیم. به نظرم یک مصیبیتی برای فوتبال  است که تیم‌های مطرحش که دارند در آسیا حضور می‌یابند باید در بیرون از خانه میزبانی کنند. ما قهرمان شویم، اما سخت افزار خودمان را نداریم و استادیوم هم چیزی نیست که بگوییم همین امشب اراده کنیم تا بسازیم و پیراهن نیست. این موضوع باید از قبل پیش بینی می‌شد و متاسفانه دم مسابقات یک حرفی می‌زنیم، اما بعد از آن با شرایطی که داریم مسابقات را برگزار می‌کنیم.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار