سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه در حال حاضر آغاز فعالیت و تشکیل کمیته‌های مربوط براي ورود به انتخابات مجلس دهم زودهنگام است؛ گفت: در حوزه انتخابات مجلس دهم تاکنون هیچ فعالیتی نداشته‌ایم و قطعا در آينده برای حضور پر‌نشاط در انتخابات اقدام به برنامه‌ریزی‌های لازم خواهیم کرد.

"اميرحسين قاضی‌زاده" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره فعالیت‌های "جبهه پایداری" براي ورود به انتخابات مجلس دهم اظهار داشت: طبیعتا در آستانه هر انتخاباتي در کشور  تمامی جریانات حضور فعالی برای شرکت در انتخابات خواهند داشت.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه در حال حاضر آغاز فعالیت و تشکیل کمیته‌های مربوط براي ورود به انتخابات مجلس دهم زودهنگام است؛ گفت: در حوزه انتخابات مجلس دهم تاکنون هیچ فعالیتی نداشته‌ایم و قطعا در آينده برای حضور پر‌نشاط در انتخابات اقدام به برنامه‌ریزی‌های لازم خواهیم کرد.

گفتني است برخي از جريان‌هاي سياسي از هم‌اکنون مشغول فعاليت و آماده‌سازي براي ورود به انتخابات مجلس دهم و کسب کرسي‌هاي قوه مقننه به سود خود هستند.

لازم به ذکر است که براساس اخبار منتشره در برخي از رسانه‌ها اعتدال‌گرايان و اصلاح‌طلبان به اين نتيجه رسيده‌اند که براي ورود به انتخابات مجلس دهم "مثلث هاشمی، ناطق‌نوري و خاتمی" را تشکيل دهند.

همچنين پيش از اين "ابولقاسم رئوفيان" سخنگوي  جبهه ايستادگي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از تدوین برنامه آینده این حزب براي انتخابات مجلس دهم خبر داده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار