مدیر عامل شرکت خمیرمایه‌ی رضوی گفت: صدور 80 درصد محصولات خمیرمایه‌ی خشک‌ رضوی به بیش از 20 کشور جهان علاوه ‌بر ارزآوری و تأمین بخشی از نیازهای این واحد، با استقبال خوب کشورهای دیگر مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،  محمد استادی با بیان این مطلب، افزود: خمیرمایه‌ ماده‌ی مؤثر تولید نان سالم و بهداشتی و جانشین ماده‌ای شیمیایی به نام جوش شیرین است که باعث بیماری‌های گوارشی و خونی می‌شود. این ماده‌ای بیولوژیک همان میکروارگانیزمی است که پیشینيان در خمیر ترش قدیم از آن استفاده می‌کردند.

وی نقش خمیرمایه‌ی صنعتی را در کاهش بیماری‌های گوناگون مؤثر خواند و افزود: این ماده امروزه در هلدینگ فرآورده‌های غذایی سازمان اقتصادی رضوی به صورت بهداشتی و با عنوان خمیرمایه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استادی با بیان این‌که این ماده به صورت صنعتی تولید مي‌شود و در بسته‌بندی‌های خاصی قرار می‌گیرد تا امکان نگهداری آن به مدت دو سال وجود داشته باشد، یادآور شد: شرکت خمیرمایه‌ی رضوی صادرکننده‌ی نمونه‌ی ملی است و همه ساله مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

به گفته‌ی وی، این شرکت به خاطر کیفیت و میزان صادرات چشمگیری که دارد، صادرکننده‌ی ممتاز کشور شناخته می‌شود.

وی ادامه داد: بیش از 20 کشور جهان از قبیل امارات، عربستان صعودی، عمان، بحرین، کویت، اتیوپی، جیبوتی، الجزایر، کنگو و ساحل عاج، ارمنستان، گرجستان، آذربایجان، ترکمنستان، ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان، قزاقستان،‌ افغانستان، پاکستان و عراق از مشتریان اصلی این محصول هستند.

وی در پایان گفت: در مکانیزم بازار گفته می‌شود که رضایت مشتری از کیفیت، نحوه‌ی عرضه و قیمت محصول، آن را مجددا متقاضی آن محصول می‌کند و بر اساس این مکانیزم، بازخورد کیفیت خمیرمایه‌ی رضوی در سطحی مناسب قرار دارد/س. 

برچسب ها: صادرات ، کشورهای ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.