رئیس هیئت جودو خراسان جنوبی از اعزام تیم جودوی منتخب نوجوانان خراسان جنوبی به مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم ملی خبر داد و گفت:‌ در این مسابقات داوری از خراسان جنوبی نیز کار قضاوت را برعهده دارد.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ علی‌ تهوری اظهار داشت:‌ تیم جودوی منتخب نوجوانان خراسان جنوبی به مسابقات قهرمانی کشوری اعزام شد.

وی افزود:‌ مسابقات جودوی قهرمانی نوجوانان کشور و انتخاب تیم ملی با حضور ورزشکارانی از سراسرکشور از 16 شهریور‎ماه جاری به مدت سه روز به میزبانی آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

رئیس هیئت جودو خراسان جنوبی اذعان داشت: سرپرستی تیم جودو رده سنی نوجوانان استان به مسابقات قهرمانی کشور را میثم شفاعتی‎مقدم بر عهده دارد و کار هدایت و مربیگری تیم را بهزاد رخش خورشید انجام ‌می‌دهد.

تهوری به اعضای تیم جودو خراسان جنوبی اعزامی به مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم ملی اشاره و خاطر نشان کرد: مسعود خسروی، عباس شاملی، رضا نوفرستی، حسن خسروی و مرتضی علیزاده اعضای تیم جودو استان اعزامی به مسابقات قهرمانی کشوری هستند.

وی افزود: کمیته داوران فدراسیون جودو برای قضاوت در مسابقات قهرمانی و انتخاب تیم ملی از خراسان جنوبی داور دعوت کرده که مهدی محمدی نیز به همراه تیم جودو به مسابقات جودو قهرمانی و انتخاب تیم ملی اعزام شده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.