استاندار اصفهان بر لزوم بهره گیری از خرد جمعی در دانشگاه صنعتی اصفهان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، ذاکر اصفهانی با ابراز خرسندی از انتصاب دکتر مدرس هاشمی به سرپرستی دانشگاه صنعتی اصفهان، همدلی بیش از پیش دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان رادرموفقیت امورخواستار شد.

وی با اشاره به مسائل و مشکلاتی که در گذشته در این دانشگاه بوجود آمده است بر لزوم بهره گیری از خرد جمعی و دیدگاه های صاحب نظران به منظور مدیریت هرچه بهتر این مرکز مهم آموزش عالی کشور تأکید کرد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: ارتباط گسترده دانشگاه صنعتی اصفهان با مدیران مختلف و نمایندگان استان، زمینه ساز بهره مندی بخش های مختلف از قابلیت های گسترده این دانشگاه خواهد شد.

همچنین در این دیدار دکتر محمود مدرس هاشمی سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان با تأکید بر لزوم اعتدال گرایی و استفاده از نظرات اقشار مختلف دانشگاهی در مدیریت این دانشگاه گفت: مجموعه بزرگ دانشگاه صنعتی اصفهان آماده است تا با تعامل مناسب با بخش های مختلف استان ضمن ارائه قابلیت های علمی و تخصصی خود به این بخش ها، زمینه اعتلای بیش از پیش این دانشگاه را فراهم سازد.

در این نشست دکتر محمود شیخ زین الدین رئیس شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان نیز بر لزوم ارتباط بهتر و بیش از پیش این دو مرکز علمی و پژوهشی استان تأکیدکرد./س

برچسب ها: اصفهان ، دانشگاه ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.