فریاد شیران گفت: فدراسیون فوتبال 5 درصد نظارت هم بر این گونه مدارس ندارد حتما باید یک اتفاقی رخ دهد تا فدراسیون به فکر باشد.

ناصر فریاد شیران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: هر سال با فرا رسیدن فصل تابستان کلاس هایی با عنوان مدرسه ی فوتبال شروع می شود در گذشته در خود تهران تیم های باشگاهی با عنوان تیم های پایه بود که به خاطر سیاست های غلطی که درون ورزش ما وجود داشت باعث شد که نابود شود.

وی ادامه داد: آخرین تیمی که معامله ی سیاسی در آن صورت گرفت نفت تهران بود که اگر این تیم هم می رفت رده تیم هم نابود می شد و به نظر من بهتر این بود که باشگاه ها تیم نداشته باشند.

فریاد شیران اظهار داشت: 70 درصد مدارس فوتبال بیهوده است چراکه هیچ کدام از آنها نه مربی و نه کادر فنی مناسبی دارند و فقط یک جایی را اجاره کردند و آگهی های در روزنامه به دروغ منتشر می کنند و گاهی هم هیچ کدام از مربیان از نظر اخلاقی هیچ سلاحیتی ندارد.

این پیشکسوت فوتبال گفت: در مدارس فوتبال باید از مربیان با تجربه و پیشکسوتان استفاده شود کسي که مدرسه ی فوتبال تاسیس می کند حتما باید یک فیزیوتراپ در زمین حضور داشته باشد تا در بروز مشکل برای کسی حتما در زمین فوتبال وجود داشته باشد.

این پیشکسوت فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: ما باید اگر مدرسه ی فوتبالی داشته باشیم باید مربی دارای تشکیلات فنی باشد چراکه به غیر از این باشد باید تمام مدارس فوتبال تعطیل شود یا مدارس فوتبال زیر نظر فدراسیون فوتبال تشکیل شود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار