مدیر عامل تیم فوتبال تراکتور سازی گفت: ما تا پایان هفته هفتم امتیازاتی را که پیش بینی کره بودیم را به دست آوردیم.

حمید زینی زاده مدیر عامل تیم فوتبال تراکتور سازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال ما اعضای هیئت مدیره مشکلی با جلالی نداریم و تا پایان ازاین مربی حمایت می کنیم.

زینی زاده در ادامه اظهار داشت: هواداران بر اساس عملکرد بازیکنان در زمین مسابقه عکس العمل نشان می دهند اگر تیم بازی روانتر و تماشاگر پسندی را ارائه دهد تماشاگران هم تیم را تشویق می کنند.

وی در ادامه بیان داشت: به هر حال طلسم تساوی های ما مقابل سایپا قطع شد و بازی با صبا هم سکوی پرتاب ما در جمع مدعیان خواهد بود.

زینی زاده درباره گفته های یکی از اعضای هیئت مدیره درباره جلالی گفت: دلفکار اولتیماتومی به جلالی نداده است.
اعضای هیأت مدیره تا آخرین بازی از سر مربی تیم حمایت می کنند. به هر حال من به اعضای هیأت مدیره بیان کردم که مسائل درون تیم را رسانه اس نکنند و به طور حتم آنها هم رعایت خواهند کرد.

وی درباره مشکلات مالی تیم تراکتور سازی بیان کرد: ما سعی کردیم مشکلات مالی تیم را مقطعی برطرف کنیم. همچنین برنامه ریزی د ر جهت در آمدزایی باشگاه انجام دادیم.

بر این اساس تا اواخر هفته به بازیکنانی که کمتر از بقیه پول گرفتند مبلغی  از قرار دادشان را پرداخت می کنیم .

وی تصریح کرد: چند بازیکن از کشورهای آفریقایی اواخر هفته برای تست دادن به تبریز می آیند. اگر این بازیکنان مورد تأیید جلالی قرار گرفتند با آنها قرارداد می بندیم.

 مدیر عامل تراکتور سازی درباره ناراحتی جلالی از هواداران تبریزی گفت: هواداران باید تا دقیقه 90 تیم را حمایت کنند و با شعارهای غیر اخلاقی به بازیکنان استرس وارد نکنند. جلالی هم انتظار دارد که تا زمانی که هدایت تیم را بر عهده دارد حمایت مسئولان و تماشاگران را داشته باشد.

 وی درباره نظرات کی روش بر انتخاب اولویت تیم ملی یا باشگاهی بیان کرد: همه جای دنیا تیم ملی و باشگاه ها همزمان فعالیت می کنند و تعطیلی زیادی در لیگشان اعمال نمی کنند. به نظرم هم تیم ملی و هم باشگاه ها اهمیت دارند. تیم ملی قوی از دلی مسابقات لیگ به وجود می آید و کی روش باید این موضوع را در نظر بگیرد.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم هواداران در هفته های بعد شاهد یک بازی جذاب و زیبا از سوی تیم محبوبشان باشند.

 گفتنی است مجید جلالی نسبت به رفتار هواداران تبریزی ناراحت و بیان کرده است که تیم تراکتور سازی در ورزشگاه یادگار امام غریبه است./آق

برچسب ها: ارائه ، سر مربی ، سکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار