فیلم کوتاه مستند " اوستا اکبر" ساخته محمد اسماعیلی از دفتر نهاوند انجمن سینمای جوان در دومین جشنواره فیلم اولی ها به نمایش گذاشته می شود.

عباس اصغری سرپرست دفتر نهاوند انجمن سینمای جوان در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما  باشگاه خبرنگاران در خصوص اهمیت و تاثیر جشنواره فیلم اولی ها گفت: جشنواره فیلم اولی ها برای کسانی که تازه کار فیلمسازی را شروع کردند و تشویقی است برای آنها  که افراد علاقه مند آثار آنها را ببینند و فیلم  هنرجویان در جشنواره ارزیابی می شود.

وی افزود: حضور هنرجویان جوان در جشنواره تشویقی برای آنها است و جهشی برای کارهای بهتر و معرفی خود در چنین جشنواره هایی است.

 اصغری در خصوص تفاوت جشنواره امسال با  سال گذشته افزود: جشنواره امسال بهتر شده و در کل دفاتر انجمن برگزار می شود  و آثار منتخب در تهران نیز به نمایش گذاشته می شود.

وی ادامه داد: سال گذشته 500 الی 600  اثر به جشنواره ارسال شده بود که همه آثار به نمایش گذاشته شد اما با توجه به مسدود بودن تعداد افراد حاضر در جشنواره امسال تعداد افراد بیشتری آثار خود را ارسال كردند.

سرپرست دفتر نهاوند تصریح کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی در طول جشنواره ها با حضور اساتید حرفه ای و آگاه باعث شده که هنرجویان فیلمسازی بهتر مطالب فیلمسازی را فرا بگیرند و از تجربیات و اطلاعات آنها بهره مند شوند.

اصغری  اظهار داشت: از زحمات انجمن سینمای جوان و مدیر عامل در زمینه برگزاری   جشنواره فیلم اولی ها  تشکر می کنم، اگر آنها نبودند چنین جشنواره ای برگزار  نمی شد چون این جشنواره باعث دلگرمی هنرجویان تازه کار شده است.

وی خاطرنشان کرد: از دفتر نهاوند 7 اثر به جشنواره راه یافت که از این تعداد یک فیلم مستند به نام اوستا اکبر ساخته محمد اسماعیلی به بخش  مسابقه جشنواره فیلم اولی ها راه یافت./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار