رئیس هیئت تنیس روی میز اصفهان به نمایندگی از سایر فدراسیون های ورزشی از وضعیت اسف بار کمبود بودجه هیئت های ورزشی در استانهای مختلف کشور صحبت کرد.

مهدی تکابی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه  خبرنگاران، اظهار داشت: بیشتر هیئت های استانی با مشکل کمبود بودجه مواجه هستند برخی حتی توان اینکه قبض آب و برق خود را نیز بپردازند ندارند چه برسد به سرمایه گذاری در ورزش و تربیت استعدادهای جدید و معرفی آن به ورزش کشور . البته من گله ای از رئیس فدراسیون ها یا اداره کل ورزش و جوانان استانها ندارم زیرا می دانم اگر آنها بودجه داشتند حتما در اختیار هیئت ها قرار می دهند مشکل این است که دست آنها هم خالی است.

وی ادامه داد: هیئت تنیس روی میز اصفهان هم اگر به صورت اسپانسر و خودگردان تامین مالی نمی شد نمی توانستیم هیچ  فعالیتی انجام دهیم و ایستا می ماندیم، خواهش ما از وزیر آینده ورزش و جوانان و سرپرست فعلی این است که رسالت اصلی این وزارتخانه که توجه به ورزش و جوانان است را فراموش نکنند بستر اصلی آن هم هیئت های استانی هستند مادامی که هیئت ها بودجه  نداشته باشند و روی استعدادها سرمایه گذاری نکنند ورزش هم پیشرفت زیادی نخواهد داشت.

 

**توجه ویژه هیئت اصفهان از این پس سرمایه گذاری در بخش بانوان است

مهدی تکابی که هفته گذشته به همراه تیم تنیس روی میز فولاد ماهان قهرمان لیگ برتر بانوان شد از سرمایه گذاری در این بخش رضایت دارد وی در این باره گفت: از کار کردن با بانوان پینگ پنگ، بسیار رضایت دارم آنها به مراتب از نظر فرهنگی، تمرین پذیری و ... بسیار بالاتر از مردان هستند، بارها اتفاق افتاده است که من با تیم پسران مشکلات متعدد انضباطی داشته ام در حالیکه بانوان از این مسائل حاشیه ای به دورهستند و به همین دلیل به خانواده هی آنها تبریک می گویم.

 وی تصریح کرد: هیئت اصفهان تصمیم گرفته است که از لیگ آینده فقط در لیگ بانوان تیم بدهد البته در لیگ جوانان و امید پسران با نام هیئت اصفهان تیم داریم اما در لیگ بزرگسالان برای  مردان هیچ سرمایه گذاری نمی کنیم، توصیه من به باشگاهها و هیئت ها هم این است که در بخش بانوان سرمایه گذاری کنند زیرا بانوان هم کم هزینه تر هستند هم بازده بهتری می دهند./آق

 

برچسب ها: تنیس ، تکابی ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار