ملی پوش تنیس روی میز گفت: هاریموتو با من خیلی بهتر بازی می‌کند. سرویس‌های من را خوب دریافت می‌کند و با من وارد رالی می‌شود.

نوشاد عالمیان پس از شکست مقابل هاریموتو از ژاپن و حذف از المپیک گفت: واقعا ناراحتم، چون حیف شد. من ذهنم را بر روی این بازی گذاشته بودم دوست داشتم این مسابقه را ببرم. خوب کار کردم، اما واقعیت این است که او بهتر از من کار کرد. بازیکنان ژاپنی خوب بازی می‌کنند، اما هاریموتو با من خیلی بهتر بازی می‌کند. سرویس‌های من را خوب دریافت می‌کند و با من وارد رالی می‌شود.

او ادامه داد: بازیکن ژاپن در بهترین فرم زندگی‌اش است. شانس این را داشتم بازی را ببرم و قبل از بازی این احساس را داشتم که می‌توانم او را ببرم، اما نشد.

نوشاد در مورد خارج شدن بازیکن ژاپن از سالن و تلف شدن وقت، گفت: نمی‌دانم چنین قانونی وجود دارد یا خیر، اما او را برای تعویض تی‌شرت به قسمت دیگر بردند و حدود چهار تا پنج دقیقه وقفه در بازی افتاد. بازی خوبی بود و حیف شد نتوانستم بازی را ببرم.

عالمیان در پاسخ به این پرسش که نسبت به دو المپیک لندن و ریو از عملکرد خود راضی است یا خیر؟ تاکید کرد: در المپیک لندن در همین مرحله یک شانزدهم نهایی حذف شدم و در المپیک پاریس هم در همین مرحله حذف شدم. از مردم هم تشکر می‌کنم که همیشه ما را حمایت می‌کنند و از آنها انرژی می‌گیریم.

او در خصوص جو سالن گفت: جو سالن خوب بود و تماشاچیان به خوبی تشویق می‌کردند و از این نظر مشکلی نبود. فقط اینکه حریف ژاپنی خوب بازی می‌کرد و باید حقیقت را گفت؛ چرا که شرایط هاریموتو بهتر بود. البته از نظر امکانات آنها خیلی از ما جلوتر هستند و این حقیقت است.

نوشاد در مورد احتمال ادامه فعالیت قهرمانی تا المپیک ۲۰۲۸ آمریکا عنوان کرد: واقعا نمی‌دانم و باید ببینیم چه پیش خواهد آمد.

عالمیان با انتقاد از شرایط دهکده ورزشکاران گفت: شرایط از لحاظ امکانات و غذا افتضاح است. دیشب اصلا غذا نبود و من فقط برنج خالی خوردم. البته اگر این مسائل را بگوییم عنوان خواهند کرد که بهانه است و ورزشکاران دیگر کشور‌ها نیز در دهکده هستند. در حالی که تیم‌های انگلیس و چین تایپه دهکده را ترک کردند. دوست ندارم این جو پیش بیاید که بگویند دنبال بهانه هستیم و به حریف ژاپنی تبریک می‌گوییم که حرفه‌ای‌تر بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار