مدیر حوزه علمیه استان قم گفت: پس از جلسات گوناگون ستاد پیگیری مطالبات رهبری از حوزه‌های علمیه در نهایت 39 طرح جامع تهیه و توسط شورای عالی به مرکز مدیریت حوزه ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام احمد فرخ‌فال پیش از ظهر امروز در اجلاس مدیران استانی حوزه‌های علمیه که در سالن همایش‌های مجتمع یاوران مهدی(عج) برگزار شد با اشاره به سفر نورانی و پربرکت رهبر معظم انقلاب به قم در سال 1389 اظهار کرد: این سفر فصل جدیدی را در حوزه علمیه گشود.

وی افزود: تدبیر شورای عالی و مرکز مدیریت حوزه علمیه، ستاد پیگیری مطالبات رهبری تشکیل شده است و به جرأت می‌توان گفت یکی از جلساتی که رونق فراوانی داشته و معاونان مرکز مدیریت حوزه در آن شرکت می‌کنند همین ستاد است.

مدیر حوزه علمیه استان قم با بیان اینکه تاکنون 36 جلسه توسط اعضای این ستاد تشکیل شده است گفت: در نخستین گام تمام عناوینی که مد نظر رهبر معظم انقلاب بوده استخراج و به دفتر ایشان و نیز شورای عالی تقدیم شد که بیش از 100 عنوان بود.

فرخ‌فال با اشاره به اقداماتی که شورای عالی متصدی انجام آنها بوده است خاطرنشان کرد: در جامعه مدرسین هم شورایی تشکیل شده که با حضور جامعه المصطفی، مرکز خدمات و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و به ریاست آیت‌الله حسینی بوشهری به پیگیری مطالبات رهبری و مراجع تقلید می‌پردازد.

مدیر حوزه علمیه استان قم با بیان اینکه شورای مذکور دارای هشت کمیسیون مختلف است عنوان داشت: طرح‌ها و مطالبات رهبری با قوت هر چه تمام توسط اعضای این شورا در حال پیگیری است./س

برچسب ها: قم ، تهیه ، طرح ، پیگیری ، مطالبات ، رهبر ، حوزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.