فرماندار ثلاث بابانی از افتتاح چهار پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر42 میلیارد ریال در چهارمین روز از هفته دولت در این شهرستان خبر داد

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

رستگار یوسفی گفت: یکی از این طرح ها، مربوط به اجرای طرح هادی روستای میرآباد بود که برای اجرای آن دو میلیارد و 120 میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

وی افزود: یکی دیگر از پروژه های افتتاحی امروز شهرستان، مربوط به احداث جایگاه و خرید بره 500 راسی از محل طرح توسعه کشاورزی در روستای زمکان و با 29 میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی پنج نفر بود.

یوسفی خاطرنشان کرد: همچنین امروز شاهد افتتاح پروژه آسفالت جاده روستای میدان طفلی به تازه آباد و به طول سه کیلومتر از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به میزان پنج میلیارد و 300 میلیون ریال بودیم.

فرماندار ثلاث باباجانی ادامه داد: آخرین پروژه افتتاحی امروز این شهرستان مربوط به افتتاح خوابگاه 80 نفره و شبانه روزی دخترانه پردیس شهر تازه آباد با اعتبار پنج میلیارد و 300 میلیون ریال بود که در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و در سه طبقه به بهره برداری رسید.

یوسفی در پایان، افتتاح این پروژه ها را گامی بلند در راستای توسعه شهرستان ثلاث باباجانی عنوان و ابراز امیدواری کرد بهره برداری از این پروژه ها در کاهش محرومیت های شهرستان و افزایش امید به زندگی مردم آن موثر باشد./ز

برچسب ها: ثلاث ، افتتاح ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.