مدیرکل راه و شهرسازی استان قم اعلام کرد: در ایام نیمه شعبان و سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) چهار پروژه عمرانی جاده‌ای زیر بار ترافیک می‌روند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، محسن بهشتی مدیرکل راه و شهر سازی استان قم گفت : باتوجه به تقارن نیمه شعبان و ایام سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(رهدر خردادماه سال جاری و تردد بالای مسافران و زائران در این ایام به شهر قم در صدد برنامه ریزی در خصوص برقراری ایمنی بیشتر سفرها در استان هستیم و این برنامه‌ریزی نباید تنها براساس تجارب سالیان گذشته باشد چرا که رفتارهای ترافیکی مسافران با توجه به شرایط خاص هر سال در این ایام متغیر است.

 مدیرکل راه وشهرسازی استان قم با بیان اینکه مهمترین عامل در کنترل تخلفات ترافیکی، حضور فعال پلیس راه است افزود: حتی اگر تمامی نقاط حادثه خیز محورهای جاده‌ای رفع شود بدون حضور عوامل پلیس راه نمی‌توان حوادث جاده‌ای و تخلفات رانندگی را کاهش داد چرا که عامل انسانی مسبب ایجاد این تخلفات است.

وی از افتتاح چهار پروژه مهم جاده‌ای در آستانه ایام نیمه شعبان خبر داد و گفت: پروژه‌های عمرانی محورهای جعفریه، نیزار، قنوات، جاده قدیم قم - تهران در این ایام افتتاح می شوند.

.انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.