‌در چهارمین روز از هفته دولت تعدادی از پروژه‌های بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان با اشتغالزایی برای حدود 5 هزار نفر‌‌ افتتاح ‌‎شد‌.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، همزمان باچهارمین روز از هفته دولت تعدادی از پروژه‌های سازمان جهاد کشاو‌رزی سیستان و بلوچستان افتتاح و بهره‌بر‌داری شد.

براساس این گزارش، ‌این پروژه‌ها شامل ‌تولیدات دامی،‌ آب وخاک و امور فنی و مهندسی، ‌صنایع کشاورزی، ‌شیلات سیستان ‌و ‌عشایری بود که با حضور مسئولان استانی و شهرستان ها افتتاح شد.

در مراسم افتتاح این طرح‌ها رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان اشتغال این طرح‌ها ‌500 نفر شغل دائم و حدود 4 هزار ‌‌نفر ‌شغل موقت اعلام کرد و گفت: ‌اجرای 200 هکتار آبیاری تحت فشار‌، حفر و تجهیز 9 حلقه چاهک کشاورزی‌، احیا‌ و مرمت قنوات و بندسارها‌ و اجرای 6 واحد پرورش مرغ گوشتی 20 تا 100 هزار قطعه‌ای‌ از جمله پروژ های افتتاح شده بود.

‌نجفی افتتاح 7 واحد پرواربندی گوساله،‌‌ 2 واحد پرورش گوسفند و بره 80 و 100 رأسی‌، 9 واحد پرواربندی بز و گوسفند 80 رأسی‌، 10 واحد پرورش زنبور عسل و احداث دو جایگاه خرید گوسفند را از دیگر پروژه های افتتاح شده بیان کرد.‌/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.