برای نخستین بار، علاوه بر ارائه اینترنت پرسرعت نامحدود، اینترنت حجمی مخابرات نیز در شعب شرکت خدمات اول TCT در استان البرز ارائه می شود.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ مشترکان اینترنت پرسرعت از این پس می توانند با مراجعه به یکی از شعب شرکت در استان البرز، علاوه بر دریافت سرویس اینترنت پرسرعت نامحدود نسبت به خرید سرویس اینترنت حجمی مخابرات  در بسته های 2، 4 و 8 گیگابایتی با تعرفه جدید اقدام نمایند.



در سرویس اینترنت حجمی، پس از اتمام حجم های خریداری شده توسط مشترک، سرویس قطع نمی شود؛ بلکه هزینه اضافی برحسب قیمت تعیین و به صورت اتوماتیک در قبض تلفن مشترک منظور می شود.

همچنین از ابتدای شهریور ماه سال 92 میزان هزینه استفاده از اینترنت نامحدود برای مشترک با مبالغ ستون مربوطه محاسبه می شود و افزایش خواهد یافت.

 برای دریافت جدول تعرفه های جدید خدمات اینترنت پرسرعت مبتنی بر ADSL اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
واقعا که خیلی بیخود است من یکماه نشده مودم گرفتم حالا هزینه ها بماند کل این مدت نت ضعیفه هیچکس جوابگو نیست یا هرکدام یک حرف میزنند ۲۰۲۰ هم که اصلا فکر کنم وجود خارجی ندارد چون هیج جواب درستی نمیدهد ، حیف شد ، با همراه اول راحت نت میخریدم کامل استفاده میکردم ، ن تورو خدا نگیرید همش تبلیغه
Switzerland
صادق
۱۲:۱۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۳
واقعاً مسخره است، خط تلفن ما فقط انحصاراً از طرف مخابرات ساپورت می شه !!!! چراش رو فقط خودشون می دونند !!! اون هم که باید چند ماه توی نوبت باشیم برای همین اینترنت بی کیفیت گرون. اینترنت افغانستان به کجا میره و ما کدوم سمتی ؟
Iran (Islamic Republic of)
میثم 16
۱۲:۰۹ ۰۳ شهريور ۱۳۹۲
سلام
عجب حرفی زد داش مسعود ،واقعا حرف دل ما رو زد
باورتون میشه بخاطر کندی سرعت ADSL تا حالا به خاطر عصبانیت 2 مودم را شکستم
ولی چه فایده هر موقع زنگ میزنی میگن در دست بررسیه
خدا کنه از عصبانیت لپ تاپ رو نشکنم
Iran (Islamic Republic of)
LORD2012
۲۳:۵۱ ۰۲ شهريور ۱۳۹۲
دمت گرم !!! حرف دلمونو زدی . حالا بازم خوش به حالت که همینشو داری ! توی منطقه ی ما همینشم نمیدن !!! واقعا کی باید پاسخگو باشه ؟؟؟؟؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
اسم جدید
۲۳:۳۳ ۰۲ شهريور ۱۳۹۲
با سلام و خسته نباشید
چیزی نمیتونم بگم همه حرفا رو مسعود زد فقط کسی هست که این چیزا رو پیگیری کنه ؟در ضمن هزینه شارژ هم در استان ها مثل همه ؟
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۰:۱۸ ۰۲ شهريور ۱۳۹۲
سلام ، خسته نباشید.
من از کسانی هستم که به اجبار فقط باید از اینترنت مخابرات استفاده کنم ، باور کنید مطلبی را که میخواهم بیان کنم حرف دل همه مشترکین ADSL شرکت مخابرات است ، مبلغ حدودا 20 هزارتومان در قبض تلفن ثابت از من بابت اینترنت 128 گرفته میشود ،اما باور کنید سرعت آن در حد دیال آپ است ،تقریبا هر روز با 2020 تماس میگیرم که خطم دچار کندی شدید و یا اصلا قطع است اما هر بار با جواب سر بالا مواجه میشویم .
خواهش میکنم برای اثبات حرفم حتما تحقیق کنید ودر صورت امکان از سامانه 2020 (ارائه دهنده سرویس ) گزارش تهیه کنید.
خواهشن از مسئولین بخواهید به این وضعیت پایان دهند و کم فروشی نکند. اگر تعهدk 128 میدهند به آن عمل کنند ، باور کنید این عمل شرکت مخابرات دزدی است .چون سرویس شان بسیار بی کیفیت و بی ارزش و اصلا به هزینه پرداخت ما نمی ارزد. و بدون درنظر گرفتن قطعی سیستم و یا کندی بیش از حد سرویس پول آن را دریافت میکنند
در اینجا از وزیر محترم ارتباطات میخواهم که به شعار دولت محترم عمل نموده و تدبیری فوری برای آن بیندیشند ، تا کی باید این وضعیت ادامه پیدا کند ؟
مگر ما مسلمان و تابع قرآن نیستیم ؟چقدر در قرآن کریم در مذمت کم فروشی آیه داریم ، آیا مسئولین شرکت مخابرات برای یکبار هم که شده قرآن را نگاه کرده اند ؟
خدا به دادتان برسد .
داد اگر داد من و گوش اگر گوش تو است
البته آنکه به جای نرسد فریاد است.
لطف نمایید به وظیفه رسانه ای خود عمل کنید و انتقادات را هم در صفحه بگذارید.
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۶:۳۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۲
شدیدا موافقم!
آخرین اخبار