هفت نماینده فوتبال مازندران حریفان خود را در فصل جدید رقابتهای جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور شناختند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری مراسم قرعه کشی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور عصر دیروز با حضور غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات لیگ فدراسیون فوتبال کشور، نماینده باشگاه ها و ....در سالن اجتماعات فدراسیون فوتبال برگزار شد و تیم های شرکت کننده در مرحله نخست حریفان خود را شناختند.

در این دوره از مسابقات 103 تیم از 13 شهریور به صورت تک حذفی با هم مسابقه می دهند که هفت نماینده فوتبال مازندران نیز به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

در فصل جدید فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور ابتدا قهرمان جام حذفی استان ها، تیم های لیگ دسته سوم، دسته دوم و دسته اول فوتبال کشور با هم بازی می کنند و در مرحله یک شانزدهم نهایی تیم های صعود کرده به مصاف تیم های لیگ برتری خواهند رفت.

در مرحله نخست این مسابقات دو تیم هم استانی و همسایه سایپا شمال و صنعت ساری در ورزشگاه شهدای ساری با هم مسابقه می دهند و تیم فوتبال شهرداری جویبار نیز در خانه میزبان گهر درود لرستان است.

در دیگر بازی نیز تیم فوتبال پیام صنعت آمل در خانه به دیدار منتخب کرمانشاه می رود و استقلال ساری نیز در یک بازی خارج از خانه مهمان کاسپین قزوین است.

همچنین تیم نساجی مازندران مهمان میناب طورهرمزگان است و نوژن شهرداری نوشهر در ورزشگاه شهدای نوشهر به دیدار شاهین بوشهر می رود.

آخرین نماینده فوتبال مازندران در رقابتهاتی جام حذفی فوتبال کشور شهدای ساری در ورزشگاه شهید متقی میزبان استقلال نوین قزوین است./ع

برچسب ها: جام ، حذفی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.