امسال تاکید سازمان بسيج جامعه پزشكي بر اجرای برنامه های مصوب و غیر مصوب سال 92 در زمینه امداد و درمان در قالب بیمارستان صحرایی ثابت در این راستا است.

روح اله قائد امینی، معاون امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران به برنامه های مصوب و غیر مصوب سازمان بسیج جامعه پزشکی خود است اشاره کرد و گفت: امسال تاکید سازمان بر اجرای برنامه های مصوب سال 92 در زمینه امداد و درمان بیمارستان های ثابت و صحرايی است.

 وی اعزام تیم های بهداشتی و درمانی را جزء برنامه های مصوب دانست و تصریح کرد: اعزام تیم های درمانی به کشورهای فقیر دنیا در قاره آفریقا و برپایی بیمارستان های مرزی و بین المللی جزء این برنامه ها برشمرد.

قائد امینی برنامه های غیر مصوب سازمان بسیج جامعه پزشکی را اینگونه خواند و اشاره کرد: معاون امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی در خصوص برنامه های غیر مصوب این سازمان عنوان کرد: در این راستا در پی تکمیل و بهره گیری از طرح چهره به چهره پزشکان، ایجاد تیم های پزشکی و اضطراری هستیم همچنین از ظرفیت بیش از 70 هزار پزشک بسیجی به مناسبت های مختلف همچون( هفته بسیج هفته، دفاع مقدس، سالروز آزادگان پزشکان و پرستاران) استفاده کنیم.

قائد امینی با بیان اینکه ایجاد بهره بری از منابع انسانی در برنامه امداد و درمان مهمترین برنامه های سال 92 است اظهار داشت: ارتقا تحقیقات خدمات مراقبت از صراحت در برنامه های امداد و درمان به عنوان بازوی نظام سلامت در سطح کشور فعالیت می کنیم همچنین در جهت کمک رسانی به سازمان های تامین اجتماعی، هلال احمر، وزارت بهداشت و درمان است./ح

برچسب ها: بسیج ، جامعه پزشکی ، پزشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار