در نشست یک روزه مسئولین سازمان بسیج جامعه پزشکی ضمن بررسی وضعیت موجود، مشکلات و راههای برون رفت از معضلات حوزه ی سلامت، برنامه ها و دیدگاههای وزیر پیشنهادی وزارت بهداشت بررسی شد.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران در این نشست مدیران سازمان بسیج جامعه پزشکی ضمن تأکید بر کمک همه جانبه به جناب آقای دکتر هاشمی برآورد اولیه از برنامه های ایشان را مثبت ارزیابی کردندو لزوم بکار گیری نیروهای خدوم، توانمند و با روحیه بسیجی در حوزه ی سلامت یادآور شدند و تنها راه برون رفت از معضلات فعلی حوزه ی سلامت را در شرایط فعلی اقتصادی، مدیریت بسیجی دانستند.

برگزاری یادواره ی سراسری شهدای جامعه پزشکی و نیز ششمین کنگره سلامت در بلایا و حوادث در سال جاری از دستورات این نشست بود.

در پایان این نشست دکتر رئیس زاده رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی ضمن اعلام آمادگی سازمان برای کمک همه جانبه به حوزه سلامت اظهار داشت: امیدواریم اقای دکتر هاشمی پس از کسب رأی اعتماد بالا از مجلس، با چینش تیمی کاری، توانمند و دلسوز برای مردم بتواند خدمتی در خور شأن به ملت شریف ایران ارائه دهد و مؤلفه اصلی برای تحقق این امر، تثبیت نیروهای خدوم و با روحیه بسیجی و نیزپرهیز از بکارگیری عناصری سیاسی، حاشیه دار و ضعیف است.

وی اظهارداشت: جذب همکارانی که شیفته ی خدمت به مردم باشند نه تشنه قدرت و سوء استفاده های سیاسی و حزبی، شاه کلید موفقیت وزیر بهداشت در عرصه ی پر چالش کنونی است.
برچسب ها: بسیجی ، سلامت ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.